پشتیبان خیال شما را از دردسرهای فنی و شبکه آسوده می‌کند

شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
امروزه فناوری اطلاعات به عنوان یکی از اصلی‌ترین زیرساخت‌های مورد نیاز شرکت‌ها مطرح است، اما عملکرد صحیح آن به یک دغدغه بدل شده است.
تبلیغات

 حجم اینترنت تمام شد با اینکه دیروز 100 گیگ حجم خریده بودیم! سه تا اشتراک اینترنت داریم با این وجود کُندی یا قطعی داریم. همه سیستم‌ها ویروس گرفتند و هر روز خرابی داریم! بخاطر خرابی سیستم ممکنه مناقصه را از دست بدهم! پرینترم کار نمی‌کند! اطلاعات مالی شرکت از بین رفته است! ایمیل های شرکت دچار مشکل شده است و نمی‌توانم از آن استفاده کنم!

اگر هیچ کدوم از این جمله‌ها در سازمان شما آشنا نیست، یعنی یا هنوز هیچ استفاده‌ای از فناوری اطلاعات ندارید یا ساختار بسیار مناسبی دارید. تجربه ما نشان می‌دهد این دیالوگ‌ها روزانه در سازمان‌ها شنیده می‌شود. علت هم چندان پیچیده نیست، رشد استفاده از اینترنت و فناوری اطلاعات آنقدر سریع بوده که بیشتر به دسترسی به اینترنت توجه شده تا زیرساخت فنی و فرهنگ کار با آن.        

این مساله فقط مختص ایران نبوده و نیست و همه جای دنیا با این مسایل روبه‌رو شده و برای آن راه حل‌هایی ساخته شده است. این راه حل‌ها هم سخت افزاری و هم نرم افزاری است. یعنی به همان نسبتی که سرعت اینترنت و استفاده از فناوری اطلاعات در سازمان شما بیشتر می‌شود، نیاز به رشد زیرساخت فنی و افزودن قابلیت‌های جدیدی کاملا حس می‌شود.

برای مثال؛ اگر شرکت شما ماهانه هزینه زیادی برای اینترنت پرداخت می‌کند و همزمان رضایت زیادی از دسترسی و سرعت آن ندارید، یعنی مشکل شما با خرید اشتراک اینترنت جدید و سریع‌تر رفع نخواهد شد. احتمالا شما نیاز دارید سیاست‌های مدیریت پهنای باند را اعمال کنید تا بتوانید رفتار کارکنان را مدیریت کنید؛ حتی آنها می‌توانند با خیال راحت شب‌ها یا ساعاتی از روز فیلم مورد علاقه خود را دانلود کنند و مشکلی پیش نخواهد آمد.

امروزه با خرید یک سخت افزار نباید انتظار داشت همه مشکلات حل شوند. چرا که نیازهای فناوری اطلاعات در سازمان‌ها به عنوان سرویس‌های داخلی به شدت حس می‌شوند ولی به سختی و به کندی به سمت آنها حرکت می‌کنیم. دور از ذهن هم نیست. شرکت‌ها از پیچیدگی بیشتری که با رشد زیرساخت فنی در بخش خدمات شبکه اتفاق می‌افتد نگرانند. از طرف دیگر زیرساخت فنی پیچیده‌تر به معنی استخدام نیروهای جدید و البته خرید سخت افزار و نرم افزار جدید است، به طور خلاصه هزینه و زمان و انرژی زیادی مصرف می‌کند.

در واقعیت، با روش فعلی حق با سازمان‌ها است. ترس از پیچیدگی بیشتر و البته هزینه سخت افزار و راه اندازی سرویس‌های شبکه باعث شده است زیرساخت‌های سازمان به سختی رشد کند و اینطور تصور شود هر مساله‌ای‌ با خرید یک اشتراک اینترنت جدید حل خواهد شد.

پشتیبان همین‌جا به کمک شما خواهد آمد. ما همه تخصص‌های مورد نیاز برای راه اندازی شبکه، پشتیبانی شبکه و زیرساخت فنی که نیازهای شما را پاسخ بدهد، گرد هم جمع کرده‌ایم تا هم بتوانیم باکیفیت‌ترین سرویس فنی را ارائه دهیم و هم هزینه آن برای شما به صرفه باشد. یک مرکز تماس هم راه‌اندازی کرده‌ایم که از مشکلات شما سریع باخبر شده و برای رفع آنها اقدام کنیم، ممکن است با مشاوره مشکل شما حل شود یا ما از راه دور آن را حل کنیم، شاید هم لازم باشد کارشناس ما مراجعه حضوری داشته باشد.

در پشتیبان شما به ازای سرویس‌هایی که داخل سازمان استفاده می‌کنید هزینه پرداخت می‌کنید و البته هر مساله دیگری که در حوزه فنی دارید با خیال راحت به ما می‌سپارید. پشتیبان یک سرویس متعلق به شرکت محاسب ارقام خاورمیانه است که با سابقه و تجربه‌ ارزشمند در این حوزه، دسترسی به شبکه گسترده‌ای از تامین کنندگان سخت افزار و نرم افزار دارد.

خلاصه، پشتیبان راه‌اندازی شده است که خیال شما را از دردسرهای فنی آسوده کند. همچنین به مناسبت ماه رمضان، برای مشتری‌های جدیدی که قرارداد شش ماهه و یکساله منعقد کنند، سرویس اولیه با تخفیف به ترتیب 50 و 100 درصدی انجام خواهد شد، یعنی کل شبکه و کامپیوترها و زیرساخت شما توسط پشتیبان تحویل گرفته می‌شود و سرویس عمومی اولیه را انجام شده و گزارش آن نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

به سرویس پشتیبان به آدرس poshtiban.co سر بزنید و با ما تماس بگیرید. منتظرتان هستیم.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات