رویداد بهار مایکروسافت ۲ خرداد در شانگهای برگزار می‌شود

جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رویداد بهاری مایکروسافت به تازگی با هشتگ MicrosoftEvent# در حساب توییتر این شرکت معرفی شده است. گمانه‌زنی‌ها از معرفی محصولات سخت‌افزاری جدید مانند سرفیس پرو 5 حکایت دارند.
تبلیغات

رویداد مایکروسافت قرار است در تاریخ ۲۳ می (دوم خرداد ماه ۹۶) و در شهر شانگهای برگزار شود. در توییت مرتبط با این رویداد اطلاعات دیگری به چشم نمی‌خورد. مایکروسافت روزهای پرکاری را سپری می‌کند به طوری که با معرفی ویندوز ۱۰ اس و سرفیس لپتاپ در کنفرانس آموزشی اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرد، با این حال به نظر می‌رسد مایکروسافت در حال تدارک یک رویداد بزرگ دیگر در بهار است. مایکروسافت اخبار و اطلاعات جدید در مورد این رویداد را ساعت ۹ شب به وقت منطقه زمانی شرقی در صفحه‌ی اختصاصی رویداد پیش رو قرار خواهد داد.

در صفحه‌ی این رویداد در سایت مایکروسافت تنها یک پیام وجود دارد:

مایکروسافت در روز ۲۳ می و در شهر شانگهای، آینده را به جهان نشان خواهد داد. برای اطلاعات و به‌روزرسانی‌های بیشتر، این سایت را بررسی کنید.

هنوز مشخص نیست مایکروسافت چه تدارکی برای این رویداد دیده است؛ اما معرفی سخت‌افزار‌های جدید و ارائه‌ی اخبار جدید پیرامون محصولات جدید دور از ذهن نیست. به نظر می‌رسد پانوس پانای نیز در این رویداد حضور خواهد داشت و همین موضوع احتمال معرفی محصول جدید سخت‌افزاری را در MicrosoftEvent افزایش می‌دهد. یکی از محتمل‌ترین محصولات برای معرفی در این رویداد سرفیس پرو ۵ است که پیش از این قرار بود در نیمه‌ی نخست سال جاری میلادی معرفی شود. استفاده از هشتگ Surface# توسط پانای در پست اینستاگرامی مرتبط با این رویداد احتمال حضور عضو جدید خانواده سرفیس‌ها را قوت می‌بخشد.

این رویداد ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت چین آغاز خواهد شد و هنوز اطلاعات دیگری از آن در دست نیست. شما چه انتظاری از این رویداد بهاری دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات