چند نکته کلیدی که باید هنگام انتخاب کف کاذب بدانیم

پنج‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از راهکارهای مناسب برای عبور دادن تجهیزات جانبی ساختمانی نظیر سیم‌ها و کابل‌ها با امکان دسترسی ساده به آن‌ها، استفاده از کف‌های کاذب است.
تبلیغات

کف کاذب چیست؟ کف کاذب محصولی است که از سه قطعه اصلی تشکیل شده است: ۱) تایل ۲) پایه ۳) استرینگر

کف کاذب در سازه‌ها به دلیل داشتن پایه‌ها به عنوان کف اصلی به حساب نمی‌آید. کف کاذب به منظور پوشاندن کابل‌ها و تاسیسات در اتاق‌های سرور و دیتاسنتر و همچنین کف نمایشگاه‌ها و غرفه‌ها کاربرد فراوانی دارد.

کف کاذب

کف‌های کاذب انواع گوناگونی دارد که دو نمونه از آنها بیشترین کاربرد را دارد؛ به عنوان مثال کف کاذب فولادی که استحکام و تحمل بار بیشتری دارد و از لحاظ قیمت مقرون به صرفه است و کف کاذب آلومینیومی که سبکتر است و در مناطق شرجی و مرطوب مصرف بیشتری دارد، اما به دلیل آنکه این محصول در اتاق سرور بیشترین مصرف را دارد شرکت آرتام کف کاذب اتاق سرور را ارائه داده است. این نوع کف کاذب با پوسته فولادی و هسته سیمانی و روکش HPL عرضه می‌شود که تمامی استانداردهای اتاق سرور و نیازهای کارفرمایان صنعت IT را برآورده می‌کند. از جمله این استانداردها می‌توان به ضد حریق بودن، آنتی استاتیک بودن، آکوستیک بودن و تحمل بار گسترده و بار متمرکز اشاره کرد.

کف کاذب

مجموعه‌ی آرتام که از سال ۱۳۸۷ به صورت رسمی و جدی شروع به فعالیت کرده و متخصصان آرتام با سال‌ها تجربه توانسته‌اند با واردات این نوع کف کاذب  از سراسر دنیا، کیفیت را افزایش داده و موجب شده تا کارفرمایان آسوده خاطر با آنها همکاری کنند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات