بیش از ۵۰ میلیون رایانه‌ مرتبط با کسب و کار از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند

سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت اخیرا اعلام کرده است که بیش از ۵۰ میلیون رایانه‌ی شخصی در کسب‌وکارها از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند.
تبلیغات

مایکروسافت مدتی پیش اعلام کرد که بیش از ۴۰۰ میلیون دستگاه مبتنی بر ویندوز ۱۰ در جهان فعال هستند. در اطللاعات جدیدی که توسط ردموندی‌ها در یک ویدئو منتشر شده است تعداد دستگاه‌های مبتنی بر این نسخه‌ی ویندوز در کسب‌وکارها به بیش از ۵۰ میلیون دستگاه رسیده است. ویندوز ۱۰ از زمان انتشار به لطف بروزرسانی‌های مرتب خود به سرعت در حال فراگیر شدن است. مایکروسافت با پیشنهاد بروزرسانی رایگان به کاربران ویندوزهای ۷ و ۸.۱ در سال اول انتشار ویندوز ۱۰ طیف وسیعی از کاربران را به سوی خود کشاند. مایکروسافت از نظر تعداد دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ هنوز در میانه‌ راه قرار دارد؛ هدف‌گذاری ردموندی‌ها نصب ویندوز ۱۰ روی بیش از میلیارد دستگاه است.

کسب‌وکارها زمان زیادی برای مهاجرت از ویندوز ۷ به ویندوز ۱۰ ندارند (تا سال ۲۰۲۰) از این رو می‌بایست سریع‌تر رایانه‌های خود را به آخرین نسخه‌ی ویندوز بروزرسانی کنند. این مهاجرت بزرگ به ویندوز ۱۰ که احتمالا از اواخر امسال یا سال آینده‌ی میلادی آغاز خواهد شد تاثیر زیادی روی افزایش کاربران این نسخه‌ از ویندوز خواهد گذاشت. پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری میلادی چیزی در حدود ۸۵ درصد رایانه‌های فعال در کسب‌وکارها این بروزرسانی را انجام دهند.

ویندوز ۱۰ پس از ویندوز ۷ که نزدیک به ۵۰ درصد بازار را در اختیار دارد در جایگاه دوم قرار می‌گیرد. ویندوز ۱۰ در شرایط کنونی با توجه مدت زمانی که از انتشار آن می‌گذرد رشد بسیار خوبی را تجربه کرده است با این حال هنوز فاصله‌ی زیادی با پرکاربرترین نسخه‌ی ویندوز وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات