دل از کامپیوتر گیمینگ Inspiron رونمایی کرد

سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در خلال برگزاری رویداد کامپیوتکس 2017، شرکت دل از جدیدترین کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ خود به نام Inspiron رونمایی کرد.
تبلیغات

دل در کنار سری بالارده Alienware به دنبال عرضه کامپیوترهای گیمینگی است که متناسب با بودجه‌های کم باشند. آخرین اقدام کمپانی دل، معرفی کامپیوتر دسکتاپ Inspiron است. کامپیوتر دسکتاپ Inspiron در رویداد کامپیوتکس امسال معرفی شد و مدل پایه آن از قیمت ۶۰۰ دلار شروع می‌شود.

در مدل پایه، کامپیوتر گیمینگ Inspiron مجهز به تراشه AMD A10 شده است و از مشخصاتی مانند ۸ گیگابایت حافظه رم، هارد ۱ ترابایتی و کارت گرافیکی ای‌ام‌دی رادئون RX560 برخوردار است. رادئون RX560 به‌صورت جداگانه به قیمت ۹۹ دلار به فروش می‌رسد و درواقع مدل پایین‌رده‌ی سری کارت‌های گرافیکی مقرون به‌صرفه ای‌ام‌دی محسوب می‌شود.

البته می‌توانید مدل قدرتمندتری انتخاب کنید که از پردازنده رایزن 7، ۳۲ گیگابایت حافظه رم، کارت گرافیک GTX 1060 و یک حافظه SSD بهره می‌برد. در کنار این مشخصات می‌توانید سیستم خنک‌کننده‌ی مایع نیز برای کامپیوترتان در نظر بگیرید.

طبق گفته‌ی مسئولان دل، تمام این گزینه‌ها در ابتدای عرضه‌ی کامپیوتر جدید Inspiron آماده نخواهند بود. همچنین برای گزینه‌های مختلف سخت‌افزاری، قیمتی اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود مدل قدرتمندتر Inspiron قیمتی معادل ۲۰۰۰ دلار داشته باشد که نسبت به مدل پایه‌ی ۶۰۰ دلاری، تفاوت قیمتی بسیاری دارد.

دل Inspiron

هدف دل این است که بتواند کامپیوترهای گیمینگ در رده‌‌های قیمتی مختلف به گیمرها ارائه دهد. این شرکت اوایل سال ۲۰۱۷ نیز از لپ‌تاپ‌های گیمینگ Inspiron 14 و Inspiron 15 رونمایی کرده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات