انتشار تصویری منتسب به پنل جلوی گلکسی نوت 8

یک‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا ویدئوی کوتاهی منتشر شده است که تصویر منتسب به پنل جلوی پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۸ را نمایش می‌دهد.
تبلیغات

سامسونگ در حال حاضر به‌شدت مشغول کار روی پرچم‌دار بعدی خود و جانشین گلکسی نوت ۷ است و هر روز اطلاعات جدیدی در مورد آن منتشر می‌شود. اخیرا ویدئویی از طریق افشاکننده‌ی معروف SlashLeaks درز کرده است که تصویر منتسب به پنل جلوی گلکسی نوت ۸ را نشان می‌دهد.

این ویدئو پنل جلوی گلکسی نوت ۸ را تقریبا بدون هیچ‌گونه حاشیه‌‌ی کناری نشان می‌دهد. با وجود اینکه حاشیه‌های بالایی پنل به طرز قابل ملاحظه‌ای کوچک‌تر شده‌اند، اما هنوز به‌اندازه‌ای فضا دارند که سنسورهای متنوع گوشی داخل آن‌ها قرار بگیرند. این پنل جلویی تا اندازه‌ی زیادی مشابه پنل گلکسی اس ۸ با همان ابعاد بزرگ نمایشگر است که فضایی برای قرارگیری دکمه‌ی فیزیکی هوم روی قسمت جلوی گوشی تعبیه نکرده است.

علاوه بر این، پنل جلو در کناره‌ها به‌صورت خمیده است. این مسئله نشان از استفاده‌ی گلکسی نوت نسل بعدی از نمایشگر OLED دارد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی از نسبت تصویر ۱۸:۹ و در مقایسه با گلکسی اس ۸، از نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بالاتری برخوردار باشد.

Galaxy Note 8 Front Panel

لنز دوگانه در قسمت پشتی گلکسی نوت ۸

احتمال دارد اسکنر اثر انگشت گلکسی نوت ۸ در قسمت پایین نمایشگر قرار گیرد و با آن ادغام شود؛ قابلیتی که می‌بایست با گلکسی اس ۸ به بازار می‌آمد، اما سامسونگ با مشکلات عمده در تولید این فناوری جدید مواجه شد. از آنجایی که گفته می‌شود گلکسی نوت ۸ مجهز به نمایشگری با سایز ۶.۳ اینچ خواهد بود، در نتیجه به طرز قابل توجهی از گلکسی اس ۸ پلاس بزرگ‌تر خواهد بود.

به‌احتمال بسیار زیاد، پرچم‌دار بعدی سامسونگ از پلتفرم اسنپدراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد. گفته می‌شود ظرفیت باتری به ۳۶۰۰ میلی‌آمپر افزایش  خواهد یافت و از قابلیت شارژ بی‌سیم و پرسرعت نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با اندروید نوقا نسخه ۷.۱.۲ و قلم S Pen بهبودیافته به بازار عرضه خواهد شد.

احتمال می‌رود گلکسی نوت ۸ از تأییدیه‌ی IP68 و محافظت در برابر آب و گردوغبار برخوردار باشد. پنل پشتی نیز ظاهرا میزبان یک دوبین دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. احتمال می‌دهیم که این گوشی در ماه آگوست سال جاری به همراه دستیار مجازی اختصاصی سامسونگ موسوم به Bixby و برخی ویژگی‌های دیگر رونمایی شود. همچنین گزارش شده است که سامسونگ تولید گلکسی اس ۹ را برای عرضه در سال آینده آغاز کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات