سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را در سه رنگ جدید عرضه می‌کند

یک‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پرچم‌داران گلکسی اس ۸ سامسونگ چند هفته‌ای است که بازار عرضه شده‌اند و با اینکه فروش خوبی دارند، سامسونگ قصد دارد آن‌ها را در سه رنگ جدید روانه بازار کند.
تبلیغات

لیستی که در وب‌سایت سامسونگ وجود دارد، نشان می‌دهد که این غول کره‌ای قصد دارد گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را در سه رنگ جدید روانه بازار کند. گلکسی اس ۸ قرار است در رنگ‌های آبی یخی، خاکستری متمایل به بنفش و طلایی شنی به فروش برسد. گلکسی اس ۸ پلاس تنها در دو رنگ آخر عرضه می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا این رنگ‌ها برای بازار بین‌المللی هستند یا فقط در بازار تایوان عرضه می‌شوند. تصویر زیر رنگ‌های یاد‌شده را نشان می‌دهد.

گلکسی اس ۸

علاوه بر عرضه با رنگ‌های جدید، سامسونگ در حال کار روی نسخه بعدی پرچم‌داران خود در پروژه استار است. انتظار می‌رود که اینفینیتی دیسپلی در گلکسی اس ۹ نیز وجود داشته باشد. گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس تابه‌حال یک موفقیت برای سامسونگ بوده‌اند و سامسونگ انتظار دارد که تا پایان سال ۲۰۱۷، ۶۰ میلیون نسخه از آن‌ها را به فروش برساند.

سامسونگ همچنین قصد دارد در تابستان، گلکسی نوت ۸ را عرضه کند که سخت‌افزار آن بر پایه گلکسی اس ۸ است. گلکسی نوت ۸ از قلم هوشمند اس پن و سخت‌افزار بهبودیافته بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات