پشتیبان، خدمت‌رسان پشتیبانی شرکت‌ها شد

شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
خدمت جدیدی با نام پشتیبان برای ارائه‌ی خدمات پشتیبانی فنی به شرکت‌های کوچک و متوسط راه‌اندازی شد.
تبلیغات

سرویس جدیدی با نام «پشتیبان» برای ارائه‌ی تخصصی خدمات پشتیبانی فنی به شرکت‌های کوچک و متوسط توسط شرکت محاسب ارقام خاورمیانه راه‌اندازی شد.

پشتیبان خدمات خود را در بخش‌های شبکه، سخت‌افزار و نرم افزار به شرکت‌ها، دفاتر و سازمان‌های کوچک و متوسط ارائه می‌کند تا راه حلی برای این شرکت‌ها باشد.

با رشد پهنای باند در کشور ما، رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در کسب‌وکارها روزبه‌روز بیشتر می‌شود. اما این رشد در زیرساخت‌های فنی سازمان‌ها به‌سختی انجام می‌شود. یکی از مشکلات در این مسیر، کمبود اطلاعات کافی برای تصمیم‌گیری و نیاز شرکت‌ها به پشتیبانی مناسب است. بر این اساس سرویس پشتیبان طراحی شد.

پشتیبان یک سرویس اشتراکی است که ضمن راه‌اندازی یک مرکز تماس پشتیبانی ویژه مشتریان، متخصصان فنی در حوزه‌های مختلفِ نیاز سازمان، دور هم جمع شده‌اند تا نه‌تنها سازمان بتواند به بهترین طراحی در زیرساخت فنی دست یابد، بلکه این موضوع با هزینه مناسب و نیز پشتیبانی فنی بلندمدت انجام پذیرد.

بر اساس اعلام شرکت ارائه‌دهنده‌ی سرویس پشتیبان، این سرویس می‌تواند دغدغه‌های شرکت‌های کوچک و متوسط در زمینه‌ی امور رایانه‌ای از جمله شبکه، سخت‌افزار و نرم‌افزار را برطرف کند.

این سامانه برای شرکت‌هایی که تا ۷۰ نفر پرسنل دارند مناسب است. آموزشگاه‌ها، آژانس‌های مسافرتی، دفاتر اسناد رسمی، مدارس و شرکت‌های کوچک و متوسط بخشی از مشتریان پشتیبان هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات