لنوو ظرفیت باتری موتو Z2 پلی را تأیید کرد

شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو اخیرا اعلام کرده است که گوشی موتو Z2 پلی دارای باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.
تبلیغات

یک کارمند لنوو با نام اوکسن، به توییت کاربری در مورد اشتباه بزرگ لنوو در صورت صحت شایعات اخیر درباره‌ی مجهز بودن گوشی موتو Z2 پلی به یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پاسخ داد. در حالی که این پاسخ مستقیما به این انتقاد کاربر اشاره نمی‌کند، اوکسن با استفاده از حساب رسمی لنوو در توییتر اعلام کرد که گوشی موتو زد ۲ پلی مجهز به یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و هم‌چنین اعلام کرد که باتری این گوشی قابل تعویض توسط کاربر نخواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که آیا ارائه‌دهنده‌ی این اطلاعات خود اقدام به افشای آن‌ها کرده یا این تصمیم از طرف تیم بازاریابی لنوو گرفته شده است؛ ولی به هر حال اعلام بخشی از مشخصات یک دستگاه معرفی نشده از طرف شرکت سازنده، اتفاقی نیست که همواره رخ دهد.

با توجه به اینکه اطلاعات تمامی دستگاه‌های موتو لنوو که برای عرضه تا انتهای سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند، چندی پیش در اینترنت منتشر شده، ممکن است این غول فناوری چینی تصمیم به استفاده از روش‌های نامتعارفی برای تبلیغ محصولات خود گرفته باشد. با این وجود مشخص نیست چرا این سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند تصمیم گرفته است با تأیید یک جنبه‌ی نسبتا منفی این دستگاه، با توجه به اینکه ظرفیت باتری آن نسبت به نمونه‌ی سال گذشته کاهش ۵۱۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد، موج تأیید شایعات در مورد آن را آغاز کند. با وجود اینکه لنوو در ادامه‌ی همین توییت با ارسال لینکی به یکی از انجمن‌های لنوو در مورد برتری‌های استفاده از باتری‌های غیرقابل تعویض توسط کاربر، سعی کرد از تصمیمات خود در این مورد دفاع کند؛ ولی این موضوع تغییری در غیرمعمول بودن اقدام لنوو در افشای اطلاعات یک گوشی معرفی نشده ایجاد نمی‌کند.

در حالی که مدل ۲۰۱۶ گوشی موتو زد پلی نیز از یک باتری غیرقابل تعویض استفاده می‌کند، گمان می‌رود کاهش ظرفیت باتری در مدل ۲۰۱۷ به لنوو اجازه خواهد داد ضخامت این دستگاه را کاهش دهد و با توجه به استفاده‌ی موتو Z2 پلی از اسنپدراگون ۶۲۶ که مصرف باتری بهینه‌تری نسبت به اسنپدراگون ۶۲۵ - که در نسل قبلی مورد استفاده قرار گرفته بود - دارد، طول عمر باتری را نیز در حد قابل قبولی حفظ کند. به‌احتمال زیاد در هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری در مورد موتو زد ۲ پلی در دسترس قرار خواهند گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات