قابلیت جستجو از طریق موقعیت و هشتگ به استوری اینستاگرام اضافه شد

جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با به‌روزرسانی اخیر اینستاگرام، می‌توانید از طریق جستجوی موقعیت و هشتگ، به یافتن استوری‌های مورد علاقه‌ی خود بپردازید.
تبلیغات

اینستاگرام اخیرا از دو ویژگی جدید رونمایی کرده است که کاربران از طریق آن‌ها می‌توانند به نحو بهتری با دنیا در تعامل باشند. شما اکنون می‌توانید از طریق جستجوی موقعیت و هشتگ به یافتن استوری‌های مرتبط بپردازید. هر دو قابلیت جدید از طریق تب جستجو در اپلیکیشن اینستاگرام قابل دسترسی هستند و به کاربران امکان می‌دهند تا از وقایع اطراف و استوری‌های مورد علاقه‌ی خود باخبر شوند.

یک حلقه‌ی استوری جدید در بالای قسمت جستجو قرار گرفته است که کاربران اینستاگرام از طریق آن می‌توانند تمام استوری‌های اطراف خود را مشاهده کنند. البته این استوری‌ها تنها در صورت داشتن برچسب موقعیت، قابل دسترسی خواهند بود. علاوه بر این، اکنون کاربران اینستاگرام می‌توانند از طریق استفاده از حلقه‌ی استوری مربوط به هر مکان در قسمت بالای صفحه‌ی موقعیت، به جستجو و یافتن استوری‌های مختلف در مکان دلخواه بپردازند.

Instagram Hashtag & Location

قابلیت استوری‌های هشتگ‌دار در قسمت جستجو به کاربران اجازه می‌دهد تا استوری‌های مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنند. کاربرانی که از برچسب موقعیت یا هشتگ در استوری‌های خود استفاده کرده باشند، می‌توانند به یک استوری بزرگ‌تر افزوده شوند. اگر حفظ حریم شخصی برای شما اهمیت دارد، می‌توانید از طریق فشردن «X» در فهرست تماشاگران، استوری خود را از دید باقی کاربران مخفی نگاه دارید.

استوری‌های موقعیت‌‌دار در قسمت جستجو در حال حاضر برای کاربران iOS و اندروید که اپلیکیشن خود را از طریق گوگل استور یا اپ استور به نسخه‌ی ۱۰.۲۲ به‌روزرسانی کرده باشند، قابل دسترسی است. قابلیت استوری‌های هشتگ‌دار به‌زودی و در هفته‌های آتی ارائه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات