هدست لینک وی آر اچ تی سی با گوشی هوشمند یو 11 این شرکت سازگار است

جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هدست واقعیت مجازی جدید اچ‌تی‌سی به نام لینک‌ وی‌آر با گوشی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی یو ۱۱ سازگاری دارد.
تبلیغات

امروز شرکت اچ‌تی‌سی هدست واقعیت مجازی جدید خود را معرفی کرد که این محصول با پرچم‌دار جدید این کمپانی یعنی یو ۱۱ سازگار است. هدست اچ‌تی‌سی لینک وی‌آر مجهز به قابلیت ردیابی شش جهته است. لازم به ذکر است که لینک وی‌آر اولین هدست واقعیت مجازی مبتنی بر گوشی هوشمند به شمار می‌آید که ردیابی شش جهته دارد. به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در این هدست از یک دوربین برای ردیابی کنترلر‌های حرکتی بهره گرفته است. این دوربین عملیات ردیابی کنترلرها را با استفاده از نور انجام می‌دهد که از این نظر شبیه به هدست واقعیت مجازی سونی پلی‌استیشن وی‌آر است. آپلود وی‌آر گزارش داده که دوربین و کنترلرهای لینک وی‌آر به همراه این هدست در جعبه‌ی این محصول قرار دارند؛ اما این هدست فقط در کشور ژاپن عرضه خواهد شد.

لینک وی‌آر مختص گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو ۱۱ طراحی شده  است و از دو نمایشگر ال‌سی‌دی ۳.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی نیز بهره می‌برد که امکان دید ۱۱۰ درجه‌ای با نرخ بازنشانی ۹۰ هرتز به کاربر ارائه می‌دهد. این یعنی نمایشگر اچ‌تی‌سی یو ۱۱ توسط هدست لینک مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و اتصال بین این هدست و گوشی از طریق یک کابل یو‌اس‌بی نوع سی برقرار می‌شود. هنوز دقیقا مشخص نیست چرا اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته است لینک وی‌آر را به‌صورت انحصاری و فقط در ژاپن عرضه کند. همچنین باید توجه کنیم که اچ‌تی‌سی از برند وایو برای هدست جدید خود استفاده نکرده است.

تنها چند روز پس از اینکه گوگل اعلام کرد برای تولید هدست‌های واقعیت مجازی با لنوو و اچ‌تی‌سی وارد همکاری شده است، حالا شاهد معرفی لینک وی‌آر توسط اچ‌تی‌سی هستیم. اچ‌تی‌سی قصد دارد هدست لینک وی‌آر را در اواخر ماه جولای به بازار عرضه کند؛ اما قیمت این محصول هنوز مشخص نیست. در زیر می‌توانید تصاویر بیشتری از اچ‌تی‌سی لینک وی‌آر مشاهده کنید.

اچ تی سی لینک وی آر

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات