بی تیتر؛ خبر خوان کانال‌های تلگرام و سایت‌های معتبر (برای اولین بار در ایران)

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بی تیتر اولین سایت در حوزه جمع‌آوری مطالب تلگرام است. سایت بی تیتر مطالب کانال‌های تلگرام و وب سایت‌های معتبر را به صورت لحظه‌ای ( متن، عکس، فیلم، صوت ) جمع‌آوری کرده و در سایت، با ذکر منبع وارد می‌کند.
تبلیغات

سایت بی تیتر مطالب کانال‌های تلگرام و وب سایت‌های معتبر را به صورت لحظه‌ای گردآوری می‌کند و در سایت خود قرار می‌دهد و این امر باعث شده است تا بازدیدکنندگان و وب‌گردهای بسیاری را به خود جذب کند؛ زیرا بازدیدکنندگان می‌توانند با پیگیری بی تیتر تمامی مطالب وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی را در یک جا مشاهده کنند.

یکی دیگر از امکاناتی که باعث شده تا وب‌گردها به بی تیتر علاقه‌مند شوند، امکان شخصی‌سازی این سایت است.

بی تیتر

شما به صورت کاملا راحت می‌توانید گروه‌های خبری دلخواهی را که می‌خواهید پیگری کنید، انتخاب کنید تا صفحه بی تیتر شما به صفحه شخصی‌تان تبدیل شود و بعد از آن مطالب مورد نظری را که انتخاب کرده‌اید، به شما نمایش دهد.

در صورتی که بخواهید شخصی‌سازی پیشرفته‌تری انجام دهید، سایت این امکان را هم برای شما کاربران فراهم کرده است؛ شما می‌توانید کلمات کلیدی مورد نظرتان را وارد کنید تا بی تیتر پس از این، با هوش مصنوعی خود مطالب مرتبط به علایق شما را نمایش بدهد.

بی تیتر

بی‌تیتر روزانه ۱۰۰۰۰ خبر و مطلب را به صورت دسته‌بندی شده، از کانال‌های تلگرام و سایت‌های معتبر جمع‌آوری می‌کند.

از نکات مثبت سایت بی تیتر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خواندن خبر کامل در وب سایت بی تیتر با ظاهر زیبا و خوانا
  • امکان شخصی‌سازی مطالب و جلوگیری از سردرگمی
  • پوشش جامع و لحظه به لحظه سایت‌های خبری
  • پوشش مطالب مفید در زمینه‌های ورزشی، دانش و فناوری، سرگرمی، اقتصاد، موفقیت، سبک زندگی، سلامت و زیبایی، آشپزی، فرهنگ و هنر با توجه به سلیقه شما
  • اطلاع رسانی از طریق افزونه‌های مرورگر
  • پوشش اخبار تلگرام
  • جستجوی سریع در مطالب تلگرام
  • تجربه‌ی کاربری کم‌نظیر در نحوه نمایش مطالب

بی تیتر کمک می‌کند تا کاربران از بین کانال تلگرام و سایت‌های خبری، خبرهای مورد نظر خود را در زمان خیلی کمتر و به سادگی پیدا کنند. کاربران برای مشاهده‌ی متن کامل مطالب تلگرام و خبرها نیاز نیست که به سایت منبع یا کانال تلگرام فرستاده شوند، آن‌ها می‌توانند در همان سایت بی تیتر، متن کامل مطالب را مشاهده کنند. این امر باعث می‌شود تا کاربران بین سایت‌ها و کانال‌های بی شماری سردرگم نشوند.

بی تیتر مانند دیگر خبر خوان‌ها عمل نمی‌کند و یک Feed Reader نیست و برای دریافت اخبار به فناوری RSS وابسته نیست.

بی تیتر یک جستجوگر و موتور هوشمند است که به‌صورت خودکار، خبر و مطالب را به صورت لحظه‌ای از سایت‌های خبری و کانال‌های تلگرام دریافت می‌کند و با استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین روش‌های هوش مصنوعی آن‌ها را طبقه‌بندی کرده و خبرهای مرتبط را در سایت‌های خبری شناسایی می‌کند. بی تیتر متن خبرها را به صورت کامل و به همراه عکس، فیلم و صوت جمع‌آوری کرده تا کاربر بتواند خبرها یا مطالب را به صورت کامل در سایت مشاهده کند.

بی تیتر وابسته به هیچ حزب و گروه سیاسی نیست. متن مطالب دریافتی به هیچ عنوان عوض نمی‌شوند. امکان هیچ‌گونه دخالت انسانی در دریافت، طبقه‌بندی، پردازش و چینش اخبار وجود ندارد.

جهت ورود به سایت btitr.com روی ورود به سایت کلیک کنید. 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات