قیمت لپ تاپ و گوشی موبایل تا ۲۰ درصد ارزانتر در آی تی قیمت

شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
آیا هنوز باور ندارید که می‌توانید کالای دیجیتال را ۲۰ درصد ارزانتر از بازار خریداری کنید؟
تبلیغات

اصولا دغدغه خریداران کالای دیجیتال همیشه قیمت و مشخصات کالای مدنظر است و گاهی وقت‌ها در خرید کالاهای دیجیتال از گوشی موبایل گرفته تا لپ تاپ و تبلت و گاهی نیز کالاهای تخصصی‌تر از جمله سرور و سوئیچ شبکه همیشه دچار مشکل‌ هستند.

 به همین دلیل بیشتر خریداران بازار آی‌تی به مجتمع‌ها و پاساژهای مختلف مراجعه کرده که بیشتر با قیمت‌های مختلفی از سوی فروشندگان مواجه می‌شوند یا در برخی موارد برای به‌ دست آوردن اطلاعات فنی کالای مدنظر دچار مشکلاتی می‌شوند یا به فروشگاه‌های مختلف آنلاین مراجعه می‌کنند. ما به شما سایت آی تی قیمت را پیشنهاد می‌کنیم.

آی تی قیمت

چرا آی تی قیمت؟

در آی تی قیمت هزاران فروشنده‌ای که کاملا با هم رقابت قیمت دارند و به زبان بازاری با هم بحث در ارزان فروشی دارند به‌صورت لحظه‌ای و ۲۴ ساعته اعلام قیمت می‌کنند.

به‌طوری‌که وقتی روی یک کالا کلیک می‌کنید تعداد زیادی فروشنده به شما قیمت می‌دهند، اینجاست که می‌توانید خیلی ارزانتر از بازار خرید کنید.

ضمنا هر کالایی کاملا مورد بررسی قرار گرفته و می‌توانید با چکاپ کامل مشخصات فنی خیلی راحت تصمیم‌گیری کنید و حتی می‌توانید شرایط گارانتی را هم چک کنید.

چرا فروشنده‌ها در آیتی قیمت ارزانتر می‌فروشند؟

مهمترین دلیل ارزان فروشی در آی تی قیمت وجود رقابت بین فروشنده‌ها است و دلیل دیگر اینکه در آیتی قیمت شما بدون واسطه و مسقیم از واردکننده خرید می‌کنید.

مثلا در نظر بگیرید می‌خواهید یک لپ تاپ ایسوس خرید کنید تا از شر لپ‌تاپ قدیمی که عمر خود را کرده خلاص شوید. اولین قدم باید قیمت لپ تاپ ایسوس در کانفیگ‌های مختلف و گارانتی‌های مختلف را به‌دست آورید، در اینجا با مراجعه به بخش لپ تاپ آیتی قیمت و کلیک روی برند ایسوس کلی لپ تاپ ایسوس خواهید دید کافی است یکبار امتحان کنید تا متوجه تفاوت قیمت با بازار شوید.

این را هم بگویم که آیتی قیمت یک فروشگاه اینترنتی نیست و فقط قیمت می‌دهد و شما را به فروشنده اصلی متصل می‌کند و پس از آن خریدار می‌تواند هم به صورت آنلاین و هم با تماس تلفنی کالای خود را تهیه کند.

آی تی قیمت

البته یک راه دیگر برای خرید بهتر هم هست. مثلا نیاز به خرید پرینتر سامسونگ دارید و پول شما برای خرید پرینتر کم است می‌توانید با نصب اپلیکشن آیتی قیمت روی گوشی موبایل خود با انتخاب کالای مورد نظر در جریان آخرین قیمت پرینتر باشید تا در هنگام نوسان قیمت از قیمت باخبر شده و به محض پایین آمدن قیمت، کالای مورد نظر را خریداری کنید.

در کل  آیتی قیمت یک مرجع قیمت کالای دیجیتال است از قیمت لپ تاپ و قیمت گوشی موبایل گرفته تا قیمت سرور و قیمت یو پی اس و همچنین کامپیوترهای گیمینگ و آلین وان و...

در پایان باید گفت که در آی تی قیمت همه چیز برد برد است؛ هم برای خریدار و هم برای فروشنده چون خریدار کالای خود را ارزانتر می‌خرد و فروشنده با فروش بیشتر سود بیشتری عایدش می‌شود.

شما می‌توانید جهت نصب اپلیکیشن آی تی قیمت روی لینک کلیک کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات