انتخابات دلیل قطع پیامک انبوه تبلیغاتی؛ پیامک‌ شخصی برقرار است

پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
روابط عمومی وزارت ارتباطات با برقرار دانستن پیامک‌ شخصی، دلیل قطع پیامک تبلیغاتی را در یک روز مانده به انتخابات بیان کرد.
تبلیغات

محمدرضا فرنقی زاد، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دلیل قطع شدن ارسال پیامک‌های تبلیغاتی در روز قبل انتخابات را بیان کرد.

رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:

بر اساس قانون، تبلیغ کردن نامزدها از ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ممنوع است. تصمیم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اجرای این قانون هم ارسال نشدن پیامک‌های انبوه تبلیغاتی بوده و ارسال پیامک‌های شخصی مردم(توسط موبایل) به هیچ وجه مختل یا قطع نشده است.

فرنقی زاد توضیح داد که قطع ارسال پیامک توسط شرکت‌های ارائه‌‌دهنده‌ی خدمات پیامک انبوه بر اساس روال گذشته که در تمامی انتخابات برقرار بوده، انجام شده است. این کار حتی فراتر از تصمیم امروز وزارت ارتباطات و دولت بوده و پیش از اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده است.

به گفته روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجددا تأکید می‌شود تصمیم دولت، منع ارسال پیامک انبوه تبلیغات انتخاباتی بوده است. قطعا نظر شرکت‌های ارائه‌دهنده نیز جلوگیری از تبلیغات انتخاباتی بوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات