طراحی دفتر ودافون، شعبه استانبول

پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دفتر کار ودافون واقع در استانبول، ترکیه، توسط شرکتی به نام SHCM طراحی شده است و ۲۵۰۰ متر مربع مساحت دارد.
تبلیغات

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: SHCM
  • کارفرما: ودافون
  • متراژ: ۲۵۰۰ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۷
  • مکان: استانبول، ترکیه

ودافون یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارتباطات سیار در دنیا است. دفتر مرکزی این کمپانی چندملیتی در نیوبری، برکشر، انگلستان واقع است و در بیش از ۳۰ کشور فعالیت می‌کند.

یکی از کشورهایی که ودافون در آن فعالیت می‌کند و به کاربران آن کشور خدمات ارائه می‌دهد، ترکیه است. ودافون اخیرا دفتری در شهر استانبول ترکیه افتتاح کرده است که از متراژ ۲۵۰۰ متر مربع بهره می‌برد.

در فوریه ۲۰۱۶ ودافون شرکت معماری به نام SHCM را انتخاب کرد تا دفتر کار استانبول این کمپانی را طراحی کند. SHCM برای دفتر کار ودافون سالن ورزشی، سالن ملاقات و کافه تریای مجلل ترتیب داده است. کافه تریا برای پذیرایی از ۵۵۰ نفر طراحی شده است.

SHCM محیطی را در دفتر کار به‌عنوان فضای سبز در نظر گرفته است تا کارمندان ودافون بتوانند برای استراحت و صرف نوشیدنی به آنجا بروند. از نظر طراحان SHCM بهره بردن دفتر کار از فضای سبز باعث می‌شود کارمندان ودافون برای زمان کوتاهی از محیط کاری فاصله بگیرند. علاوه بر آن، بودن در فضای سبز به افزایش میزان صمیمیت میان کارمندان نیز کمک می‌کند.

در کافه تریا می‌توان ۵ اتاق ملاقات مشاهده کرد که در سایزهای مختلف طراحی شده‌اند. طراحی این اتفاق‌ها به حالتی است که بتوان برای دیدارهای رسمی و دوستانه بتوان از آن‌ها استفاده کرد. در ادامه نگاهی به تصاویر گرفته‌شده از دفتر کار ودافون در استانبول خواهیم انداخت.

دفتر کار ودافون
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات