پیش نمایش گرندپری اسپانیا 2016؛ رقابت نزدیک مرسدس بنز و فراری

یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
روز گذشته دور زمان‌گیری گرندپری اسپانیا ۲۰۱۷ فرمول یک برگزار شد که چند واقعه‌ی جذاب به همراه داشت.
تبلیغات

فصل ۲۰۱۷ مسابقات فرمول یک در ایستگاه پنجم خود به اسپانیا و شهر بارسلونا رسیده است تا شاهد ادامه‌ی رقابت‌ مرسدس بنز و فراری باشیم. 

گرندپری اسپانیا 2017 فرمول یک

در دورهای تمرینی و زمان‌گیری مجدد، فراری و مرسدس بنز خود را برتر از سایر تیم‌ها نشان دادند. رقابت شانه به شانه این دو تیم در دورهای زمان‌گیری نیز ادامه داشت و در نهایت این لوئیس همیلتون انگلیسی بود که موفق به کسب پل‌پوزیشن شد. راننده‌ی اول مرسدس بنز با ثبت زمان ۱:۱۹.۱۴۹ امروز از جایگاه اول مسابقه را آغاز خواهد کرد؛ این در حالی است که سباستین فتل با تنها ۰.۰۵ ثانیه اختلاف، در جایگاه دوم قرار گرفت.

گرندپری اسپانیا 2017 فرمول یک

فتل پس از پایان دورهای زمان‌گیری اعلام کرد در صورتی که در پیچ‌های نهایی دچار قفل شدن لاستیک خود نمی‌شد، می‌‌توانست در جایگاه اول قرار گیرد. 

گرندپری اسپانیا 2017 فرمول یک

پس از فتل، والتری بوتاس و کیمی رایکونن قرار گرفتند. اختلاف بین این دو راننده‌ی مرسدس بنز و فراری با یکدیگر تنها ۰.۰۶ بود که خبر از رقابتی بسیار نزدیک بین خودروهای پیشرو می‌دهد. 

گرندپری اسپانیا 2017 فرمول یک

در رده‌های پنجم و ششم راننده‌های ردبول قرار رفتند. مکس وشتاپن و دنیل ریکیاردو نشان دادند که ردبول تنها تیم مسابقات است که قادر به چالش کشیدن فراری و مرسدس بنز خواهد بود. اما امروز در جایگاه هفتم آغازین، فرناندو آلونسو از تیم مک‌لارن قرار خواهد داشت.

گرندپری اسپانیا 2017 فرمول یک

پس از پایان دورهای تمرینی، نگاه تمام کارشناسان به این راننده‌ی مطرح فرمول یک بود که پس از ناکامی در دورهای تمرینی و نشت روغن در پیشرانه‌ی خودروی وی، در دورهای زمان‌گیری فوق‌العاده عمل کرد. آلونسو در این فصل هنوز موفق به عبور از خط پایان نشده و مشکلات پیاپی خودرو وی را از رقابت با سایر راننده‌ها بازداشته است. با این حال ظاهرا هیچ مسئله‌ای نمی‌تواند مانع درخشش قهرمان دو بار مسابقات فرمول یک در کشور خود شود.

گرندپری اسپانیا 2017 فرمول یک

در جایگاه‌های هشتم تا دهم آغازین گرندپری اسپانیا، سرجیو پرز، فلیپه ماسا و استبان اوکن قرار خواهند داشت.

در ادامه‌ می‌توانید عملکرد کلی راننده‌ها و تیم‌های فرمول یک را در دور‌های تمرینی گرندپری اسپانیا ۲۰۱۷ مشاهده کنید.

گرندپری اسپانیا 2017 فرمول یک

گرندپری اسپانیا امروز رأس ساعت ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد و شبکه‌ی ورزش نیز به پخش مستقیم این مسابقه خواهد پرداخت. در صورتی که به مسابقات اتومبیلرانی و فرمول یک علاقه‌مند هستید، رویداد امروز را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات