اپل ۷۰ میلیون پنل اولد آیفون به سامسونگ سفارش داد

سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
طبق گزارش‌های جدید، اپل سفارشی بالغ بر ۷۰ میلیون پنل اولد به سامسونگ داده است که انتظار می‌رود از آن‌ها در آیفون جدید استفاده شود.
تبلیغات

مدتی است که شایع شده اپل می‌خواهد در آیفون جدید خود از نمایشگر اولد استفاده کند. در این بین، احتمال می‌رود سامسونگ که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان پنل اولد شناخته می‌شود، وظیفه ساخت پنل اولد برای اپل را برعهده بگیرد. البته این موضوع در نوع خود جالب است؛ زیرا سامسونگ یکی از رقیبان اصلی اپل به شمار می‌رود.

شایعات زیادی نیز در مورد میزان سفارش اپل به سامسونگ در فضای مجازی منتشر شد. سال گذشته گفته شد اپل سفارش ۱۰۰ میلیون واحد پنل ۵.۵ اینچی آمولد برای آیفون 2017 به سامسونگ داده است. دو ماه قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دو کمپانی بر سر سفارش ۴.۳ میلیارد دلاری پنل اولد به توافق رسیده‌اند.

حال خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه اپل سفارشی بالغ بر ۷۰ میلیون پنل اولد به سامسونگ داده است تا از آن‌ها در آیفون جدید استفاده کند. منبع این خبر همچنین گفته است دو کمپانی می‌خواهند در صورتی که فروش آیفون جدید از انتظارات بالاتر رفت، میزان سفارش را تا سقف ۹۵ میلیون واحد برای سال ۲۰۱۷ افزایش دهند.

در هر صورت، رقم نهایی سفارش اپل هرچه باشد، می‌توان انتظار داشت که در محصول جدید اپل شاهد استفاده از پنل اولد باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات