وبگرد: ابزاری قدرتمند برای مدیریت بوک مارک

شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایت‌هایی با ایده‌هایی نو، برنامه‌هایی با کاربردهای جدید و مطالبی ناب که برای ما تازگی دارند، از ویژگی‌های دنیای وب هستند. در وبگرد امروز به ابزاری برای مدیریت بوک مارک‌ می‌پردازیم.
تبلیغات

اگر یک وبگرد حرفه‌ای باشید که در طول روز به وب‌سایت‌های مختلف ورزشی، خبری، اجتماعی، فرهنگی و تکنولوژی سر می‌زنید، تعداد بوک‌مارک‌های مرورگر شما بسیار زیاد است. وب‌سایت‌هایی که عمیقا دوستشان داریم و هر بار که به هرکدام سر می‌زنیم و مشغول وب‌گردی می‌شویم، از مطالب و اخبار جدید باخبر می‌شویم، مطالب آموزشی تازه‌ای پیدا می‌کنیم یا شاید به وب‌سایتی برمی‌خوریم که با معرفی یک سرویس تازه، تجربه شما از دنیای فناوری را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

bookmark os

خوشبختانه برای مدیریت بوک‌مارک‌های زیاد، ابزاری بسیار عالی وجود دارد که می‌تواند در محیطی بسیار مدرن و پر از امکانات، وب‌سایت‌های مورد علاقه شما را در دسته‌بندی‌های مشخص نشان دهد. Bookmark OS در واقع یک وب‌سایت واکنش‌گر است که با توجه به دستگاهی که استفاده می‌کنید، تغییر اندازه می‌دهد. می‌توان این وب‌سایت را در تنظیمات مرورگر خود به‌عنوان اولین صفحه‌ای که پس از باز کردن مرورگر مشاهده می‌کنید، انتخاب کرد تا از این پس بسیار سریع‌تر به بوک‌مارک‌های خود دسترسی پیدا کنید.

bookmark os

برای شروع به کار با Bookmark OS ابتدا از لیست بوک‌مارک‌های مرورگر خود که پیش از این ذخیره کرده‌اید، یک خروجی تهیه کنید و پس از وارد شدن به وب‌سایت Bookmark OS این لیست را به این وب‌سایت بدهید تا نیاز نباشد از اول همه بوک‌مارک‌های خود را در این سیستم دوباره بسازید.

بوک‌مارک‌ها را می‌توانید بر اساس تگ یا پوشه مرتب کنید و در سه نمای مختلف آن‌ها را مشاهده کنید.

برای استفاده از این وب‌سایت به bookmarkos.com مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات