همه چیز درباره قدیمی ترین شرکت طراحی سایت ایران

یک‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
امروزه همه ما برای معرفی کسب‌وکار خود یک وبسایت داریم که ممکن است بیشتر جنبه معرفی کسب‌وکار و محصولات و خدمات ما را داشته باشد.
تبلیغات

ابتدا باید بدانید چه خدماتی توسط یک شرکت تخصصی طراحی سایت ارایه می‌شود که می‌تواند بیشترین تاثیر را در کسب و کار شما داشته باشد.

خدمات

  • طراحی سایت

طراحی سایت از ویژگی‌ها و بدیهیات خاصی برخوردار است مثلا نمایش درست یک سایت در موبایل (موبایل رسپانسیو) یکی از ویژگی‌های اصلی سایت شما باید باشد.

یکی دیگر از این ویژگی‌ها که از بدیهیات به حساب می‌آید طراحی یک سایت قابل مدیریت است؛ به‌‌عبارتی سایت شما باید به گونه‌ای طراحی شود که به‌راحتی و بدون دانش زیادی از طراحی سایت بتوانید سایت خود را مدیریت کنید و صفحات و طراحی‌های متعددی برای صفحات مختلف داشته باشید.

دیگر ویژگی مهم طراحی یک سایت قابلیت توسعه پذیری آن است. در یک جمله شما سایتی نیاز دارید که روزی بتواند توسعه پیدا کرده و مثلا به یک فروشگاه آنلاین تبدیل شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم یک سایت هاست قوی آن است. یک هاست قوی نباید سال اول طراحی سایت شما مشکلی از لحاظ فضا و پهنای باند و حتی سرعت ایجاد کند و این یکی از اصول اجتناب ناپذیر یک وبسایت است. اگر یک شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید که دیتاسنتر شخصی و هاستینگ خود را داشته باشد، به‌راحتی می‌توانید تا 10 سال آینده از هاست و دامنه وبسایت خود مطمئن باشید.

یکی دیگر از ویژگی‌های حیاتی یک سایت بهینه بودن آن در موتورهای جستجو است. سایت‌های طراحی شده یک شرکت طراحی سایت را بررسی کنید تا در نهایت اگر سایت‌های قوی در موتورهای جستجو داشت و در کلمات کلیدی بسیاری این سایت ها در صفحات اول گوگل بودند با آن شرکت وارد همکاری شوید.

ایران سایت
  • بهینه سازی

بهینه سازی سایت یا همان سئو که مخفف بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوست شاید به گوش همه ما خورده باشد.

سئو یا بهینه سازی سایت از سه رکن مهم تشکیل شده است که در صورت درست عمل کردن به آن می‌توانید امید داشته باشید سایت شما در صفحات اول و حتی لینک‌های اول در کنار رقبای شما ظاهر شود. این سه رکن بهینه سازی عبارت است از: تولید محتوا، طراحی استاندارد صفحات و تبلیغات درست. اگر یک تیم بهینه سازی به درستی این ارکان را اجرا کند، بدون شک سایت شما رتبه‌های خوبی در موتورهای جستجو را کسب خواهد کرد.

  • هاست و دامنه

هاست یکی از ارکان اصلی و مهم در طراحی یک سایت حرفه‌ای است. یک هاست قوی در صورت نامحدود بودن منابع می‌تواند تا حد امکان پیشرفت یک سایت، باعث موفقیت و شهرت آن شود. حال اینکه یک هاستینگ  باید هزینه‌های معقولی هم داشته باشد که این امری اجتناب ناپذیر است ولی سعی داشته باشید کیفیت را فدای هزینه‌های چند هزار تومانی نکنید!

  • شبکه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی که دیگر از مبحث تجملات و سرگرمی خارج شده، به یکی از رکن‌های اصلی کسب و کارهای مجازی و آنلاین تبدیل شده است. حتی اگر شلوغ‌ترین کسب و کار دنیا هم از آن شماست به‌راحتی می‌توانید در چند ثانیه فروش فوق العاده یا حراج خود را که برای مشتریان شما کم جذاب هم نیست، در دنیای مجازی پخش کنید. این شاید به شما کمک کند که تا حدود زیادی در افزایش سرعت فروش خود پیشروی داشته باشید و در نهایت شما را به یکی از قطب‌های کسب و کار خود در شبکه‌های اجتماعی تبدیل می‌کند. پس شما حتما به شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید که با اتصال به سایت شما به بازارتان رونق خوبی ببخشد.

  • محتواسازی (تولید محتوا)

شما برای ایجاد یک وبسایت قوی برای کاربران سایت‌تان به احتمال زیاد نیازمند محتواهای قوی هستید تا بتوانید جذب و بازدید بیشتری برای سایت خود داشته باشید. حال اینکه این محتواها اگر وجود داشته باشند شما تا حدود زیادی به هدف خود نزدیک شده‌اید ولی اکثر کسانی که سایت قوی ندارند یا اصلا سایتی ندارند دلیل اصلی عدم انجام چنین کاری را نداشتن محتوا و اطلاعات لازم برای طراحی سایت خود اعلام کرده‌اند. جالب اینجاست این اصلا دغدغه شما نباید باشد، چون با کمک یک تیم منسجم در طراحی سایت می‌توانید به‌راحتی با ارایه عناوین خدمات و کالاهای خود محتواهای نامحدود تولید شده یکتایی که به‌صورت کپی از سایت‌های دیگر نیز نباشد را از آنها دریافت کنید.

  • پشتیبانی وب سایت

یک سایت خوب هرچقدر هم قوی باشد بدون پشتیبانی مستمر نمی‌تواند در دنیای اینترنت موفق باشد. حال دو حالت وجود دارد؛ یا سایت‌تان باید توسط شما مدیریت شود یا باید با همکاری یک تیم منسجم هدف پیروزی در دنیای مجازی را دنبال کنید.

  • تبلیغات گوگلی

گوگل ادورد که از آن به تبلیغات کلیکی گوگل هم یاد می‌شود می‌تواند موثرترین تبلیغات برای کسب و کار شما به حساب بیاید. این تبلیغات که در نهایت با شارژ اکانت گوگل ادورد یا کارت‌های اعتباری درج شده در حساب گوگل اتفاق می‌افتد به‌ازای هر کلیک کاربران روی کلمات شما چند سنت از اعتبار شما کسر کرده ولی در نهایت سرعت در بازخورد فروش کالاهایی که مخاطب زیادی دارد یکی از تخصص‌های گوگل ادورد است.

ایران سایت

حالا می‌خواهیم شما را با یکی از شرکت‌های قدیمی و با سابقه کشور آشنا کنیم. ایران سایت به جرات یکی از سه شرکت برتر طراحی سایت در ایران است که برای تمامی خدمات بالا که توضیح داده شد دپارتمان‌ها و مشاوران مشخصی دارد.

 ایران سایت که در سال 1997 با کوشش جوان‌ترین کارشناسان طراحی سایت کشور تاسیس شد با تجربه کارشناسان خود می‌تواند به راحتی با آنالیز کسب و کار شما که در مرحله اول آشنایی شما با ایران سایت اتفاق می‌افتد و هزینه‌ای هم ندارد بهترین خدمات مورد نیاز را به شما ارایه کند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات