تصویری از شیائومی می 6 پلاس فاش شد

جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی در طول ماه جاری از پرچم‌داران جدیدش رونمایی خواهد کرد. امروز تصاویری از می ۶ پلاس منتشر شده است.
تبلیغات

شیائومی تأیید کرده است که پرچم‌داران جدیدش با نام‌های Mi 6 و Mi 6 Plus در ماه جاری معرفی خواهند شد. امروز تصویری از نسخه بزرگ این پرچم‌دار یا همان می ۶ پلاس در وب‌سایت Weibo منتشر شده است. در این تصاویر بخش جلو و پشتی محصول کاملا مشکی هستند.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، پنل جلویی دستگاه حاشیه‌های باریکی دارد و دکمه هوم در زیر نمایشگر قرار گرفته است. بر اساس تصاویر می‌توان پی برد که سنسور اثر انگشت این دستگاه در بخش پشتی‌ آن قرار ندارد و به‌احتمال زیاد با دکمه هوم ادغام شده است. نسخه مشکی‌رنگ می ۶ پلاس به‌صورت براق است.

می 6 پلاس

در بخش پشتی می ۶ پلاس شاهد دوربین دوگانه هستیم که در گوشه سمت چپ آن قرار گرفته و در کنار آن فلاش دوگانه LED تعبیه شده است. البته تصاویری که پیش از این منتشر شده بودند نیز خبر از دوربین دوگانه در بخش پشتی این دستگاه می‌دادند. گفته می‌شود این دوربین دوگانه از دو جفت سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX362 بهره می‌برد.

بر اساس گزارشات پیشین، می ۶ پلاس نمایشگری ۵.۷ اینچی با وضوح فول اچ‌دی دارد. پردازش‌های این محصول توسط پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ انجام می‌شود و ۴ گیگابایت حافظه رم برای آن در نظر گرفته شده است. شایعات از وجود نسخه‌هایی با ۶ و ۸ گیگابایت حافظه رم نیز خبر داده‌اند. حافظه داخلی این گوشی هوشمند ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت است. البته بالاترین نسخه این موبایل از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. گفته می‌شود دوربین جلویی می ۶ پلاس ۸ مگاپیکسلی است.

محصول مذکور از اندروید ۷.۰ نوقا استفاده می‌کند و آخرین نسخه از رابط کاربری MIUI نیز روی آن قرار دارد. انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. نسخه پایه این محصول ۲۵۹۹ یوهان (۳۷۷ دلار) و بالاترین نسخه آن ۳۴۹۹ یوهان (۵۰۷) دلار قیمت خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات