نوکیا 9 به پردازنده اسنپدراگون 835 و دوربین با لنز کارل زایس مجهز خواهد بود

جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نوکیا ۹ نام محصول جدیدی است که گفته می‌شود پرچم‌دار محصولات نوکیا خواهد بود. به‌تازگی اطلاعاتی از این محصول منتشر شده است که خبر از مشخصات و قابلیت‌های آن دارد.
تبلیغات

براساس شایعات، نوکیا ۹ پرچم‌دار آتی نوکیا خواهد بود و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده می‌کند که ۶ گیگابایت حافظه رم درکنار ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این محصول از نمایشگری ۵.۵ اینچی از نوع OLED بهره می‌برد که وضوح تصویر QHD ارائه می‌کند. گفته می‌شود نوکیا ۹ از OZO Audio بهره می‌برد که در این صورت، اولین محصولی خواهد بود که به چنین قابلیتی مجهز است. در بخش پشتی این دستگاه دوربین دوگانه ۲۲ مگاپیکسلی با لنز کارل زایس قرار دارد و در بخش جلویی آن شاهد دوربین ۱۲ مگاپیکسلی هستیم. از سایر قابلیت‌های نوکیا ۹ می‌توان به اسکنر عنبیه اشاره کرد. سیستم‌عامل این دستگاه نسخه ۷.۱.۲ اندروید نوقا است.

نوکیا 9

این پرچم‌دار جدید از یک باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و استاندارد IP68 دریافت کرده و این بدان معنا است که دربرابر آب و گردوغبار مقاوم است. با وجود اینکه بسیار مایل هستیم تمام مشخصات فوق مربوط‌به پرچم‌دار آتی نوکیا باشد؛ اما باید توجه داشت که هیچ‌کدام از آن‌ها توسط منبع معتبری تأیید نشده‌اند و هنوز در حد شایعه هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات