ایسر ساعت هوشمند لیپ‌ ور را معرفی کرد

شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسر از ساعت هوشمند لیپ‌ ور رونمایی کرد که می‌تواند به‌عنوان یک مچ‌بند تندرستی نیز کاربرد داشته باشد.
تبلیغات

کمپانی ایسر با بازار دستگاه‌های پوشیدنی غریبه نیست و پیش‌تر محصولاتی چون انواع ساعت هوشمند و مچ‌بندهای تندرستی عرضه کرده است. امروز این برند از یک ساعت هوشمند دیگر رونمایی کرده است که می‌تواند برای علاقه‌مندان به محصولات حوزه‌ی سلامت نیز مفید باشد. این ساعت هوشمند به‌عنوان یک مچ‌بند تندرستی نیز کاربرد دارد.

ساعت هوشمند ایسر که با نام Leap Ware معرفی شده است، از ماه جولای با قیمت پایه‌ی ۱۳۹ دلار در آمریکای شمالی به فروش خواهد رسید. همچنین این ساعت هوشمند، سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی با قیمت ۱۳۹ یورو در بازارهای اروپا، خاورمیانه و آفریقا عرضه می‌شود و از ماه آگوست وارد بازار تایوان خواهد شد.

به گفته‌ی ایسر، ساعت لیپ‌ ور به یک تراشه‌ی MT2523 مدیاتک و تراشه‌ی بیوسنسور MT5211 مجهز شده است. البته به میزان حافظه‌ی دستگاه اشاره‌ای نشده است؛ ولی از یک نمایشگر ۱.۶ اینچی با محافظ گوریلاگلس +SR بهره می‌برد.

این ساعت توانسته است گواهینامه‌ی IPX7 اخذ کند که نشان می‌دهد لیپ‌ ور یک محصول ضد آب است. علاوه بر این، یک چراغ LED داخلی برای این ساعت تعبیه شده است که با فشردن دکمه فیزیکی روشن می‌شود. امکان تغییر بند ساعت هوشمند لیپ‌ ور ایسر وجود دارد و می‌توانید از بندهای این ساعت در رنگ‌های آبی تیره (سرمه‌ای) و قهوه‌ای روشن استفاده کنید.

ساعت مورد نظر به مجموعه‌ای از سنسورهای تندرستی مجهز شده است که با اپلیکیشن Liquid Life ایسر کار می‌کنند. ساعت لیپ‌ ور می‌تواند نرخ ضربان قلب، قوای جسمانی، سطح استرس و علائم حیاتی کاربر را مانیتور کند.

برخلاف دیگر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، باتری ساعت لیپ‌ ور می‌تواند ۳ تا ۵ روز شارژدهی داشته باشد. البته باید اشاره کنیم که این ساعت به‌راحتی از طریق اپلیکیشن Liquid Life می‌تواند با گوشی‌های اندروید و آی‌اواس سازگار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات