اعضای کانال تلگرام خود را چگونه افزایش دهیم؟

پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همیشه پیدا کردن بهترین و موثرترین روش تبلیغ، ذهن صاحبان کسب و کار را به خود مشغول می کند. با وجود...
تبلیغات

وجود بیش از 40 میلیون گوشی هوشمند در کشور و استفاده حدود 30 میلیون ایرانی از تلگرام سبب شده تا این روزها حتی در دورترین نقاط کشور نیز شاهد استفاده از این پیام رسان محبوب باشیم.

تلگرام دیگر تنها یک پیام رسان تفریحی نیست و امروزه به محلی برای رونق کسب و کار تبدیل شده است. در این شرایط بسیاری از مدیران برای افزایش عضو کانال تلگرام خود به دنبال مکانی برای تبلیغ کردن هستند و در این راه هزینه‌های گزافی را نیز پرداخت می‌کنند و متاسفانه در نهایت به علت نامناسب بودن روش تبلیغ به نتیجه مطلوب نمی‌رسند.

این خلاء و احساس نیاز سبب شد تا وب سایت مای چنلز به عنوان اولین مرجع کانال‌های تلگرام شروع به کار کند. استقبال از این استارت آپ باعث شد تا به امروز بیش از 20 هزار کانال به این خانواده بزرگ بپیوندند و هر روز نیز به این تعداد افزوده می شود..

مای چنلز

 مای چنلز چگونه کار می کند؟

بدون شک تمام افرادی که از تلگرام استفاده می‌کنند در پیدا کردن کانال مورد علاقه خود با مشکل رو به رو هستند. از آنجا که وب سایت مای چنلز پیشنهاد اول گوگل برای کانال تلگرام است، تمام افراد به راحتی کانال‌های ثبت شده را پیدا می‌کنند و عضو آن می‌شوند.

مای چنلز

اگر به دنبال افزایش ممبر واقعی می‌گردید و از ممبر فیک تلگرام خسته شده‌اید، شما هم می‌توانید کانال، ربات و یا استیکر خود را در مای چنلز ثبت کنید تا دیده شوید و از مزایای آن برخوردار گردید.

پایان رپورتاژ آگهی/. 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات