برنامه FaceApp؛ وقتی هوش مصنوعی شما را می‌خنداند - زوم اپ

پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
FaceApp اپلیکیشنی بسیار جالب برای گوشی‌های اندروید و آیفون است که می‌تواند افکت‌های مختلفی همچون خنده، پیری و موارد دیگر را روی چهره‌ی شما اعمال کند.
تبلیغات

تاکنون شاید میلیون‌ها اپلیکیشن برای گوشی‌های موبایل منتشر شده باشد؛ اما برخی از آن‌ها مانند Prisma، MSQRD، Dubsmash و‌... هستند که باید در تاریخ اپلیکیشن‌ها به‌عنوان یک انقلاب و پدیده ثبت شوند. FaceApp را نیز می‌توان به‌جرئت در این لیست قرار داد؛ چرا که در همین ابتدای کار ثابت کرده است که می‌تواند شبکه‌های اجتماعی را زیر و رو کند. کافی است هشتگ FaceApp# را در اینستاگرام جستجو کنید تا استقبال شدید کاربران خارجی از این اپلیکیشن را مشاهده کنید. FaceApp اپلیکیشنی بسیار جالب برای اندروید و آی‌او‌اس است که با هوش مصنوعی به‌کاررفته در آن می‌توانید تغییرات بسیار جالبی در چهره‌ی خود به وجود بیاورید. عکس ساده‌ی خود را به FaceApp بدهید تا به طرز باورپذیری شما را بخنداند، پیر کند، کودک کند یا حتی جنسیت شما را تغییر دهد. اگر کنجکاو هستید تا چهره‌ی احتمالی خود را در پیری ببینید، اگر دوست‌ دارید عکس‌های ساده و جدی‌تان را به چهره‌ای خندان تبدیل کنید، کافی است عکس‌های خود را به دست FaceApp بسپارید. به تصویر زیر نگاه کنید تا شما نیز برای دانلود و امتحان کردن آن وسوسه شوید.

افکت‌های موجود در FaceApp تنها به «خنده، پیری، کودکی، آرایش و تغییر زن/مرد» خلاصه شده است اما احتمال آنکه در آینده شاهد افکت‌های بیشتری باشیم بسیار زیاد است. برای استفاده از FaceApp باید به ارتباط اینترنتی دسترسی داشته باشید؛ چراکه عملیات پردازش عکس و افکت‌های موجود در برنامه، در سرورهای این اپلیکیشن انجام خواهد شد. شما باید توسط دوربین داخلی FaceApp از چهره‌ی خود عکس بگیرید یا از بخش گالری، عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید تا این اپلیکیشن اقدام به آپلود آن در سرورهای خود کند. سپس می‌توانید به لیست افکت‌ها دسترسی داشته باشید و یک به یک آن‌ها را روی چهره‌ی خود امتحان کنید. البته دقت داشته باشید در صورتی که عکس خود را از گالری انتخاب می‌کنید، ممکن است حجم بالای عکس شما عملیات آپلود را کمی طولانی کند؛ بنابراین بهتر است از دوربین داخلی اپلیکیشن یا حداقل از عکس‌هایی با حجم مناسب استفاده کنید.

اعمال افکت‌ و ذخیره‌ی خروجی FaceApp به ۳ صورت امکان‌پذیر است. شما می‌توانید خروجی کار را به‌صورت یک عکس با سایز اصلی (اعمال تنها یک افکت)، عکس ترکیبی از ۲ تصویر (عکس اصلی و یک افکت) و همچنین عکس ترکیبی از چهار تصویر (عکس اصلی به همراه ۳ افکت) ذخیره کنید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • به‌کارگیری هوش مصنوعی در تغییر چهره
  • اضافه کردن افکت خنده، پیری و ... به شکلی کاملا باورپذیر
  • استفاده آسان و سریع

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی @apkdl_bot برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود. (توضیحات بیشتر)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات