تصاویر واقعی از گوشی لیکو LE X920 فاش شد

دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
چند عکس واقعی و جدید از گوشی‌ هوشمند جدید لیکو ال‌ای ایکس ۹۲۰ منتشر شده است.
تبلیغات

به‌تازگی پنج عکس جدید از گوشی هوشمند لیکو ال‌ای ایکس ۹۲۰ به‌صورت آنلاین فاش شده است. این تصاویر با عکسی که در اواسط ماه دسامبر از این دستگاه فاش شده بود، همخوانی دارند و تنها تفاوت، رنگ آن‌ها است. اگرچه تصویری که اواخر سال ۲۰۱۶ از گوشی مورد بحث منتشر شد این دستگاه را در یک قاب صورتی‌رنگ نشان می‌داد؛ اما تصاویر جدید این گوشی رنگ نقره‌ای مات آن را فاش کرده است. علاوه بر این، تصاویر جدید لیکو ال‌ای ایکس ۹۲۰ ظاهرا به‌نوعی تکمیل‌کننده‌ی شایعات قبلی در مورد این دستگاه اندروید هستند. ظاهرا این گوشی هوشمند از حاشیه‌های باریکی بهره می‌برد و فاقد دکمه‌ی فیزیکی هوم است. علاوه بر این، دوربین اصلی این دستگاه از نوع تکی و سنسور اثر انگشت آن در پشت دستگاه تعبیه شده است.

با توجه به عکس‌های جدید LeEco LE X920، سیستم‌عامل پیش‌فرض این محصول اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو خواهد بود که این مورد در شایعات قبلی مرتبط با این گوشی نیز اعلام شده بود. هنوز مشخص نیست شرکت چینی لیکو پس از عرضه‌ی این دستگاه به بازار، سیستم‌عامل آن را به اندروید نوقا به‌روزرسانی خواهد کرد یا نه؛ اما امید می‌رود به‌زودی اطلاعات بیشتری در این مورد در دسترس قرار بگیرد و تا آن زمان تنها می‌توان به جمع‌بندی خبرها و شایعات در مورد گوشی یادشده پرداخت. بنا به اعلام منابع نزدیک به لیکو، گوشی هوشمند اندروید بعدی این کمپانی از صفحه‌نمایشی ۶.۳ اینچی با کیفیت WQHD بهره خواهد برد. بنابراین رزولوشن نمایشگر یادشده ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این دستگاه به چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهد شد. علاوه بر این، حافظه‌ی داخلی گوشی مورد بحث ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است که می‌توان آن را با استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی گسترش داد. گوشی LE X920 همچنین به بلندگوهای دوگانه مجهز شده است. دوربین پشتی این محصول ۲۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به درگاه یواس‌بی نوع سی و پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. در نهایت ظرفیت باتری گوشی هوشمند یادشده ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

در شایعات قبلی قیمت گوشی هوشمند لیکو ال‌ای ایکس ۹۲۰ در چین ۲۰۰ دلار اعلام شده است، اما احتمالا قیمت واقعی این دستگاه در سایر مناطق بیشتر خواهد بود. هنوز دقیقا مشخص نیست گوشی‌ جدید لیکو چه زمانی معرفی خواهد شد؛ اما بنا به گزارش‌ها و شایعات کنونی، انتظار می‌رود این محصول تا سه ماه آینده رونمایی شود. در زیر می‌توانید تصاویر جدید منتسب به گوشی‌ LeEco LE X920 را مشاهده کنید.

Leeco le X920

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات