اندروید سیتی کامل ترین و تنها جستجوگر پیشرفته اندرویدی را ارائه داد

پنج‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
وبسایت ایرانی اندروید سیتی بهترین و کامل‌ترین جستجوی پیشرفته برای یافتن بازی و برنامه‌های اندرویدی را ارائه داد. جستجویی که هیچ نمونه داخلی ندارد!
تبلیغات

به احتمال خیلی قوی پس از تهیه یک گوشی یا تبلت اندرویدی، یکی از دغدغه‌های کاربران پیدا کردن برنامه اندروید و همچنین بازی اندروید مطابق با نیاز و علاقه آن‌ها و البته متناسب با کشش دستگاه‌شان است.

وبسایت اندروید سیتی که یکی از برترین مراجع نقد و بررسی و همچنین دانلود برنامه و بازی‌های اندرویدی است به تازگی نسخه جدید پوسته خود را ارائه داده است که همزمان با آن از صفحه جستجوی پیشرفته اپلیکیشن و بازی‌های اندرویدی رونمایی کرده است.

این جستجوگر با ارائه بیش از ۱۰ پارامتر مختلف به شما در پیدا کردن موارد زیر یا ترکیبی از آن‌ها کمک می‌کند:

  • یافتن بازی‌ها و برنامه‌های متناسب با نسخه اندروید گوشی شما
  • پیدا کردن برترین اپلیکیشن و بازی‌ها بر اساس امتیاز کاربران یا امتیاز گوگل پلی
  • دسترسی به بازی‌های مورد علاقه در دسته خاص و نیازمند اینترنت و فایل دیتا (یا عدم نیاز به آنها)
  • مرتب سازی اپ و گیم‌ها بر اساس امتیازدهی یا بازدید یا تاریخ به‌روزرسانی
  • یافتن اپلیکیشن‌های نیازمند روت (یا عدم نیاز به روت)
  • و...

اگر شما هم به دنبال پیدا کردن یک بازی اندرویدی با ویژگی خاص مثلا عدم نیاز به اینترنت یا فایل دیتا یا به دنبال اپلیکیشن‌هایی متناسب با نسخه اندروید گوشی خود هستید بهتر است قبل از دانلود هر نوع فایلی ابتدا با استفاده از این جستجوگر آن‌ها را پیدا کنید و به این ترتیب از دانلود فایل‌هایی که به درد شما نمی‌خورد، جلوگیری کنید.

در تصویر زیر یک نمونه از نتایج این جستجوگر پیشرفته را مشاهده می‌کنید: 

اندروید سیتی

نتایج یافت شده در واقع بازی‌هایی هستند که برای گوشی‌های با اندروید 4.4 و پایین‌تر مناسب هستند، بدون نیاز به اینترنت اجرا می‌شوند، نیاز به پوشه دیتا اضافی یا روت ندارند و امتیاز گوگل پلی آن‌ها بالاتر از 4.5 (از 5) است و نهایتا این بازی‌ها بر اساس امتیاز کاربران اندروید سیتی مرتب سازی شده‌اند.

البته Android30T روی الگوریتم‌های جستجو در نسخه جدید بسیار تمرکز داشته، به طوری که حتی جستجوی معمولی بالای سایت نیز دارای قابلیت پیشنهاد یا پر کردن اتوماتیک کلمات برای کمک به کاربرانی است که نام یک بازی یا اپ را به صورت کامل بلد نیستند.

در پایان جالب است بدانید طبق ادعای مدیر اندروید سیتی، جستجوگر پیشرفته آن هیچ نمونه داخلی ندارد و دسترسی به آن به صورت رایگان برای تمامی کاربران عضو یا غیرعضو از طریق لینک زیر صورت می‌پذیرد. پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را امتحان کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/. 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات