گوشی‌ های نوکیا 3، 5، و 6 از VoLTE پشتیبانی می‌‌کنند

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هر سه گوشی‌ هوشمند جدید نوکیا، نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶ از شبکه‌های پر سرعت VoLTE پشتیبانی می‌کنند.
تبلیغات

اچ‌ام‌دی گلوبال که هم اکنون برای نوکیا گوشی می‌سازد، ظاهرا برنامه‌های زیادی برای این برند در سر دارد. همانطور که به احتمال زیاد می‌دانید این شرکت در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلون، از سه گوشی‌هوشمند جدید خود رونمایی کرد. برند افسانه‌ای فنلاندی علاوه بر گوشی‌های هوشمند جدید خود یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های تاریخ یعنی نوکیا ۳۳۱۰ را هم با ظاهری جدید و امکاناتی به‌روز شده در MWC امسال معرفی کرد که این محصول توانسته توجهات بسیاری را به خود و به برند نوکیا جلب کند.

VoLTE nokia 3 5 6

اما همانطور که در مطلب بررسی اولیه‌ و اختصاصی زومیت از گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا گفتیم، این سه دستگاه باوجود داشتن ظاهری زیبا و مواد با کیفیتی که در ساخت آن‌ها به‌کار رفته، مشخصات فنی قابل توجهی دارند و تمرکز نوکیا در این گوشی‌ها بر ارائه‌ی تجربه‌ی اندروید خالص بوده است. به تمام این ویژگی‌ها، قیمت مناسب این سه محصول را نیز باید اضافه کنیم. البته موارد زیادی در مورد گوشی‌های جدید نوکیا وجود دارد که می‌توان در مورد آن‌ها صحبت کرد. علاوه بر این بسیاری پیش‌بینی کرده‌اند که گوشی‌های هوشمند نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶ پس از عرضه به بازار با استقبال بسیار خوبی از جانب خریداران مواجه خواهند شد.

اچ‌ام‌دی برای اینکه کاربران را بیشتر به خرید محصولات جدید ترغیب کند این موضوع را تایید کرده که هر سه گوشی‌هوشمند جدید این شرکت از شبکه‌های پر سرعت VoLTE پشتیبانی می‌کنند. این خبر در متن یکی از ایمیل‌های ارسال شده توسط اچ‌ام‌دی گلوبال اعلام شده است. نکته جالب اینجاست که حتی دو مدلی که از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۳۰ و ام‌تی ۶۷۳۷ مدیاتک بهره می‌برند نیز از VoLTE پشتیبانی خواهند کرد، اما در وب‌سایت رسمی نوکیا هنوز به این نکته اشاره نشده است. 

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات