رولزرویس و وعده رونمایی از نسخه‌ هایی خاص در ژنو

سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
سه مدل تولید محدود و سفارشی از سری گوست، توسط رولزرویس در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ معرفی خواهند شد که در کنار دیگر مجموعه‌های این شرکت مثل بلک‌بج و داون فشن قرار خواهند گرفت.
تبلیغات

رشد فروش محصولات رولزرویس در سال‌های اخیر به قدری خوب بوده است که آن‌ها نه‌تنها تیراژ تولید خودروهای استاندارد خود را افزایش داده‌اند که به فکر ساخت نمونه‌هایی جدید، فول‌آپشن و ارزشمند هستند. سال گذشته مجموعه‌ خودروهای گران‌قیمت بلک‌بج که بر اساس مدل دودر و اسپرت رِیس (Wraith) و چهاردر گوست (Ghost) ساخته شده بودند، با استقبال خوبی خصوصا در آمریکا مواجه شدند و از سویی دیگر، مجموعه‌ی اینسپایرد بای‌فشن (Inspired by Fashion) که روی مدل چهاردر و بدون سقف داون (Dawn) با رنگ سفید براق مخصوص به خود عرضه شده بود هم فروش خوبی تجربه کرد. حالا رولزرویس قرار است خودروی محبوب گوست (Ghost) را که یک مدل چهاردر فوق لوکس در سبد محصولات رولزرویس محسوب می‌شود، مورد بهینه‌سازی قرار دهد تا علاقه‌مندان خود را در ژنو شگفت‌زده کند.

رولزرویس الگانس

سری فوق سفارشی گوست، الگانس نام خواهد داشت و آپشن‌هایی ارائه می‌دهد که در هیچ خودروی دیگری ندیده‌اید. به عنوان مثال در پوشش رنگ این خودرو از قطعات الماس استفاده شده است که اصطلاحا الماس خردشده (crushed diamonds) نامیده می‌شود و درخششی بی نظیر به بدنه‌ی رولزرویس خواهد داد. این برند ادعا کرده است در سطح بدنه‌ی هر خودروی سری الگانس حداقل ۱۰۰۰ قطعه الماس به این شیوه وجود خواهد داشت. علاوه بر این، رنگ بدنه‌ی این خودرو در نمای جانبی یک‌دست نخواهد بود و احتمالا خطوطی منحنی به دست یک نقاش زبردست روی آن کشیده خواهد شد. بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند گوست سری الگانس، صرفا یک دستگاه خودرو با قیمتی میلیون دلاری باشد.

رولزرویس فشن

سری اینسپایرد بای‌فشن رولزرویس که در بالا به آن اشاره شد، در نمایشگاه ژنو سه نسخه‌ی جدیدی از مدل داون را معرفی خواهد کرد که طبق معمول، رنگ بدنه‌ی آن‌ها سفید آندولوسی (Andalusian White) خواهد بود؛ اما در پوشش سقف پارچه‌ای، نواردوزی‌های دور فرمان و حاشیه‌ی در؛ سه رنگ قرمز موگلو (Mugello)، آبی کوبالت و نارنجی روشن قابل انتخاب خواهد بود.

رولزرویس بلک‌بج

درحالی‌که سری بلک‌بج رولزرویس حالا کاملا شناخته شده است و نیازی به تبلیغ آن در نمایشگاه ژنو احساس نمی‌شود، اما بعید است که سالن باشکوه این برند اصیل بدون آن از علاقه‌مندان خود پذیرایی کند. فراموش نکنیم اصولا مدل رِیس به دلیل بدنه‌ی کوپه و دودر خود، بر لذت رانندگی تمرکز دارد و در سری بلک‌بج نسبت به نسخه‌ی استاندارد علاوه بر آپشن‌های لوکس رفاهی، دارای ۷۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشتر است. قدرت ۶۲۳ اسب بخار ریس در این سری، با سیستم تعلیق و فنربندی مبتنی بر هوا (پنوماتیک) همراه شده که در کنار جعبه‌دنده‌ی مدرن ۸ سرعته و یک میل‌گاردان جدید ارائه می‌شود.

رولزرویس در نمایشگاه ژنو امسال، یک هنرمند بزرگ بلژیکی را هم به سالن خود خواهد آورد که قرار است لوگوی رولزرویس را با چیدمانی خلاقانه و منحصر به فرد به نمایش درآورد. این اثر هنری ۳ متر طول دارد و از ۳۰۰۰ قطعه کاغذ اوریگامی (هنر تاکردن و شکل دادن به کاغذ) ساخته شده است.

رولزرویس بلک‌بج
رولزرویس بلک‌بج
رولزرویس بلک‌بج
رولزرویس بلک‌بج
رولزرویس بلک‌بج
رولزرویس بلک‌بج
رولزرویس بلک‌بج
رولزرویس بلک‌بج
رولزرویس داون
رولزرویس فشن
رولزرویس داون
رولزرویس داون
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات