دلینو: سرویسی آسان تر برای سفارش آنلاین غذا

یک‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
مدتی است که زندگی دیجیتالی سبک‌زندگی مردم را تغییر داده است. با فراگیر‌شدن اینترنت بسیاری از کارهای ما ساده‌تر از گذشته انجام می‌شود.
تبلیغات

برای انجام کارهای بانکی، دیگر نیاز به مراجعه به بانک نیست و بیشتر عملیات بانکی را می‌توان در منزل یا محل کار انجام داد. همین راحتی، امروزه به خوردوخوراک هم رسیده است و برای سفارش غذا حتی دیگر نیاز نیست به سراغ تلفن بروید یا شماره‌های مختلف رستوران‌ها را حفظ کنید! امروز به راحتی و با نصب یک اپلیکیشن می‌توانید به منوی بیشتر رستوران‌های معتبر تهران دسترسی داشته باشید و مستقیم با همان اپلیکیشن غذای خود را سفارش دهید. تجربه نشان داده کاربران از هر سرویسی که کار آنها را راحت کند استقبال می‌کنند.

استقبال کاربران از این سرویس‌ها هم باعث شده تا شرکت‌های کوچک و بزرگ زیادی در این زمینه فعالیت کنند و رقابت تنگاتنگی میان آنها وجود دارد. همین امر انتخاب را برای کاربران دشوار کرده است و باعث شده تا آنها بدون بررسی یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنند. این بی‌دقتی می‌تواند مشکلات زیادی را به‌همراه داشته باشد. برای مثال ممکن است سفارش شما سرد و یا دیر به دست شما برسد، یا حتی غذایی را که شما سفارش داده‌اید اشتباه به دستتان برسد و غذای دیگری را تحویل بگیرید. حتی ممکن است کیفیت مورد نظر شما را نداشته باشد. برای همین تصمیم گرفته‌ایم تا در این مطلب یکی از شرکت‌های معتبر سفارش غذای آنلاین را برای شما معرفی کنیم تا اگر خواستید همگام با تکنولوژی پیش بروید و زندگی آنلاین خود را آغاز کنید بدون نگرانی از کیفیت کار غذای خود را سفارش دهید و از آن لذت ببرید.

دلینو چیست؟

دلینو سرویس مطمئن و ساده‌ برای سفارش آنلاین غذا است که فعالیت رسمی خود را پس از گذراندن لانچ پایلوت (یک دوره آزمایشی) از ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۵ آغاز کرده است. با این سرویس بیش از ۲۰۰۰ رستوران معتبر تهران آماده سفارش غذا از طرف شما خواهند بود.

دلینو با رستوران‌های معتبر زیادی توافق همکاری دارد که بسیاری از آنها در صف فعالسازی و آموزش قرار دارند. مدیر این تیم چابک استارت‌آپی عنوان کرده که "در دلینو حساسیت خاصی در مورد جذب رستوران‌ها وجود دارد، اولویت ما همیشه با رستوران‌هایی است که همواره آماده پاسخگویی و ارائه سرویس باکیفیت به مشتریان هستند. در بیزینس ما مهمترین نکته این است که غذا با کیفیت و در زمان درست به دست سفارش دهنده برسد. این قضیه آنقدر برای ما اهمیت دارد که در مورد رستوران‌های فاقد کیفیت ابتدا با اعلام و مشورت سعی در حل مشکلات داریم؛ اما در نهایت شاید مجبور به غیرفعال کردن رستوران هم بشویم. این موضوع در همین مدت کم نیز برای بعضی از رستوران‌های فاقد کیفیت اتفاق افتاده است".

دلینو توسط یک تیم استارتاپی اداره می‌شود و با اینکه از شروع کار این سرویس زمان زیادی نمی‌گذرد، دلینو روزانه صدها سفارش اینترنتی را مدیریت می‌کند که با توجه به نوپا بودن این کسب‌وکار آمار قابل تاملی است.

دلینو چگونه سفارش‌ها را تحویل می‌دهد؟

دلینو از یک سیستم نرم‌افزاری یکپارچه رستورانی بهره می‌برد. با توجه به این ارتباط نرم‌افزاری که دلینو با رستوران‌ها دارد، سفارش به‌صورت اتوماتیک و بدون وقفه از سایت و اپلیکیشن موبایل به مانیتور متصدی رستوران فرستاده می‌شود. این امر باعث می‌شود تا زمان انتظار مشتری به حداقل برسد.

نحوه تسویه حساب در سفارشات اینترنتی یکی از دغدغه‌های کاربران اینترنتی است که دلینو برای پاسخ به این مساله سه راه ‌حل ارائه می‌کند و شما پس از سفارش می‌توانید هزینه آن را به شکل‌های متفاوت پرداخت کنید. روش اول و پیشنهادی پرداخت آنلاین از درگاه‌های بانکی است، روش دوم پرداخت وجه نقد در محل شما و روش سوم هم پرداخت با کارت‌های بانکی عضو شتاب در محل توسط کارت‌خوان‌های بی‌سیم است. بنابراین شما محدودیتی در نحوه پرداخت ندارید و با هر روشی که راحت‌ترید می‌توانید هزینه سفارش خود را پرداخت کنید.

ویژگی‌های چشمگیر دلینو

همانطور که می‌دانید، بیشتر شرکت‌هایی که سفارش آنلاین غذا می‌گیرند، سفارش شما را تلفنی به رستوران‌ها می‌دهند و این امر باعث می‌شود تا در ارسال غذا وقفه ایجاد شود. اما در دلینو زمانی که غذایی را سفارش می‌دهید، سفارش شما مستقیم و بدون واسطه به رستوران می‌رسد. یعنی درواقع شما مستقیم به رستوران دلخواهتان سفارش می‌دهد جالبتر اینکه هر لحظه می‌توانید وضعیت سفارشتان را هم بررسی کنید و ببینید در چه مرحله‌ای است.

از نظر فنی هم یکی از موضوعات مهم همیشه UX سایت است. UX قدرتمند دلینو یکی از ویژگی‌های دلپذیر این سرویس  از نظر کاربران است. پس از دریافت این اپلیکیشن‌ها اولین نکته‌ای که خودنمایی می‌کند دقت به جزئیات است. در نگاه نخست طراحی ساده و جذاب این اپلیکیشن‌ها توجه شما را به خود جلب می‌کند و پس از شروع سفارش متوجه استانداردهای این سرویس در انتخاب رستوران‌ها خواهید شد.

دلینو

دلینو در پشت پرده برای کار با رستوران‌ها قوانین پیچیده‌ای دارد که عموما سخت‌گیری به نظر می‌رسد و حتی در بعضی موارد همکاری با رستوران‌هایی که هنوز آمادگی کافی را ندارندشروع نمی‌شود و یا در صورت نارضایتی مشتریان همکاری با رستوران ادامه پیدا نخواهد کرد. تیم دلینو معتقد است که برای ارائه سرویس درست و در شأن مشتری، داشتن چنین قوانینی لازم است و این شرکت فقط با رستوران‌‌هایی فعالیت خود را شروع می‌کند که مثل خود دلینو خواسته مشتری را اولویت کار قرار دهند.

اگر اهل سفارش از مرورگر موبایل هستید، دلینو وب‌سایت سبکی و کاربر پسندی را طراحی کرده که با اینترنت موبایل هم به خوبی کار می‌کند و با مرورگر همه موبایل‌ها سازگاری کامل دارد. ضمنا اپلیکیشن رایگان دلینو را برای سیستم‌عامل‌های آی‌او‌اس و اندروید از لینک‌های زیر دانلود کنید.

دانلود اپلیکشن آی او اس دلینو

دانلود اپلیکشن اندروید دلینو

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات