قیمت خودرو شما چند؟ با دو کلیک به صورت آنلاین محاسبه کنید!

یک‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از بازارهایی که همیشه رونق خود را به‌ویژه در روزهای پایان سال دارد، بازار خرید خودرو‌های دست دوم است.
تبلیغات

معامله‌های زیادی بین خریداران و فروشنده‌ها شکل می‌گیرد و گاهی فقدان صداقت فروشنده موجب بروز اتفاقات ناخوشایندی برای خریدار این خودروها می‌شود.

طبق بررسی‌ها مشخص شده که از هر 5 خودرو، کیلومتر شمار 2 خودرو دستکاری شده و 1 خودرو از هر  5 خودروی آگهی شده‌ی دست دوم در حالی که رنگ شده‌اند، بی‌رنگ آگهی می‌شوند.

همراه مکانیک، با درک و بهره‌گیری از نیاز بازار، با راه‌اندازی وبسایتی کامل و با اطلاعات مورد نیاز مشتریان، اقدام به ارائه‌ی خدمات کارشناسی خودروهای دست دوم و فراهم کردن ابزار آنلاین قیمت‌گذاری این خودروها کرده است.

خریداران و فروشنده‌های خودروهای دست دوم در سراسر کشور می‌توانند برای اطلاع از قیمت خودرو با ورود به سایت همراه مکانیک به آدرس www.hamrah-mechanic.com، با استفاده از ابزار آنلاین قیمت‌گذاری خودرو، از قیمت خودروی مورد نظر خود با وارد کردن اطلاعاتی همچون مدل و سال ساخت خودرو، میزان کارکرد و نواحی رنگ‌شده‌ی خودرو، به صورت رایگان مطلع شوند.

دیگر امکانی که سایت همراه مکانیک برای مشتریان این بازار فراهم کرده، امکان کارشناسی حرفه‌ای خودروهای دست دوم است. ساکنان تهران می‌توانند با ثبت درخواست در سایت و حتی تماس تلفنی با شماره‌ی 66559043 از خدمات کارشناسی در محل همراه مکانیک بهره‌مند شوند.

کارشناس همراه مکانیک در کمتر از 30 دقیقه خود را به محل مورد درخواست مشتری می‌رساند و با بررسی 209 نقطه از خودرو شامل فنی، بدنه و حتی آپشن، بررسی کیلومتر و میزان کارکرد و انجام تست دیاگ و تست رانندگی، گزارشی رسمی و مکتوب از وضعیت خودرو تحویل می‌دهد.

همراه مکانیک با کارشناسی بیش از 12هزار خودرو در مدت زمانی کوتاه، گزینه‌ی معقولی برای اطمینان از سلامت خودروی کارکرده است و با توجه به عدم ارائه‌ی اطلاعات درست و کامل از سوی فروشنده به خریدار در معاملات خرید و فروش خودرو دست دوم، حضور یک کارشناس حرفه‌ای توصیه می‌شود.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات