شیائومی می میکس 2 همراه سنسور ترکیب شده با نمایشگر عرضه می‌شود

شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از تأیید عرضه می میکس ۲ شیائومی توسط لی جون، حال اطلاعات جدیدی از این گوشی‌ هوشمند فاش شده است که نشان از به‌کارگیری نوآوری‌هایی در این گوشی دارد.
تبلیغات

به‌جرئت می‌توان گفت که عرضه‌ی نسل بعدی می میکس شیائومی قطعی شده است و انتظار می‌رود این کمپانی چینی، می میکس ۲ را تا اواخر سال جاری میلادی رونمایی و راهی بازار کند. لی جون، مدیرعامل شیائومی چندی پیش صراحتا با تأیید عرضه نسل بعدی می میکس ۲، اعلام کرد که فیلیپ استرک، طراح فرانسوی، نسل دوم می میکس را همچون نسل اول طراحی خواهد کرد. با توجه به اینکه شیائومی در حال کار روی نسل بعدی می میکس است، انتشار اخباری در رابطه با این گوشی هوشمند جای تعجبی ندارد.

اخیرا کمپانی چینی Goodix در جریان برگزاری کنگره‌‌ی موبایل بارسلون از فناوری جدید سنسور اثر انگشت در داخل نمایشگر رونمایی کرد. فناوری این کمپانی چینی که در نوع خود اولین به شمار می‌رود، قادر است بخشی از نمایشگر را به سنسور اثر انگشت برای گوشی هوشمند تبدیل کند، از این‌رو دیگر نیازی به استفاده از سنسور اثر انگشت جداگانه روی گوشی‌های هوشمند در پنل پشتی یا جلو وجود ندارد. سان چانگژو، یکی از تحلیل‌گران چینی، پیش‌بینی کرده است که اپل در آیفون ۸ نیز از وجود این نمایشگر استفاده خواهد کرد، حال آنکه به نظر می‌رسد کمپانی‌های چینی دست پیش گرفته‌اند و برای مثال، شیائومی از این فناوری در نسل دوم می میکس بهره خواهد برد.

پان جیوتانگ، تحلیل‌گر حوزه‌ی فناوری یکی از افرادی است که به این نکته اشاره می‌کند. به اعتقاد وی، می میکس ۲ شیائومی با استفاده از سنسور اثر انگشت ترکیب‌شده با نمایشگر طی نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد شد. علاوه بر این، انتظار می‌رود شیائومی به‌عنوان اولین کمپانی چینی از این سنسور اثر انگشت استفاده کند؛ گمانه‌ها حکایت از این دارند که نسبت نمایشگر به بدنه می میکس ۲، به بیش از ۹۱.۳ درصد خواهد رسید. همچنین باید به شمار دیگری از خلاقیت‌های به‌کاررفته در نسل بعدی این گوشی هوشمند اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات