برنامه PDF Tools: مدیریت فایل های PDF - زوم اپ

یک‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مدیریت فایل‌های PDF یکی از مهم‌ترین نیازهای کاربران در گوشی‌های موبایل به‌حساب می‌آید و با نصب اپلیکیشن PDF Tools می‌توانید این فایل‌ها را به‌طور کامل مدیریت کنید.
تبلیغات

اهمیت و جایگاه فایل‌های PDF در دنیای امروز، موضوعی ثابت‌شده و غیرقابل انکار است. مزایای بی‌شمار فایل‌های PDF باعث شده است این فرمت، به یک استاندارد جهانی برای فایل‌های متنی تبدیل شود. برای مثال یک فایل PDF برخلاف فایل‌های Word یا ... قابلیت اجرای صحیح در هر ابزاری را دارد و فارغ از آنکه سیستم مقصد از زبان یا فونت مورد استفاده در فایل برخوردار باشد یا خیر، نتیجه را به‌صورت کاملا سالم به کاربران نمایش خواهد داد. با گسترده شدن تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند در بین کاربران نیز نیاز به یک ابزار مدیریتی کامل در رابطه با PDF‌ در موبایل به‌شدت احساس می‌شد که با اپلیکیشن PDF Tools می‌توانید امکانات بسیاری در این زمینه در اختیار داشته باشید. PDF Tools در دو نسخه‌ی پولی و رایگان منتشر شده است و اکثر امکانات برنامه تنها در نسخه‌ی پولی آن قابل استفاده خواهند بود.

قابلیت‌های موجود در نسخه‌ی رایگان SPLIT, MERGE, DELETE PAGES و EXTRACT PAGES هستند که در ادامه به توضیح کاربرد آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • توسط ابزار Split قادر خواهید بود فایل‌های PDF را به بخش‌های کوچک‌تر تبدیل کنید. برای مثال فایل پی‌دی‌افی در اختیار دارید که دارای ۱۰۰ صفحه است؛ درحالی‌که شما تنها به بخشی از آن نیاز دارید. توسط ابزار Split می‌توانید با وارد کردن شماره‌ی صفحات مورد نظر، این فایل ۱۰۰ صفحه‌ای را به یک PDF جدید تبدیل کنید که تنها شامل صفحات مورد نظر خواهد بود.
  • در فایل‌های پی‌دی‌اف، معکوس حالت بالا نیز امکان‌پذیر خواهد بود؛ به این معنا که در یک فایل PDF، چند صفحه‌ی غیرضروری وجود دارد (برای مثال صفحات اطلاعات، مقدمه، منابع و ...). توسط ابزار Delete Pages می‌توانید فایل PDF مورد نظر را فراخوانی کنید و با وارد کردن شماره‌ی صفحات مورد نظر، آن‌ها را حذف کنید و فایل جدیدی بدون وجود صفحات مورد نظر تحویل بگیرید.
  • توسط ابزار Merge قادر خواهید بود چند فایل PDF را با هم ترکیب و به یک فایل واحد تبدیل کنید. برای مثال اگر جزوه‌ی درس ریاضی شما به‌صورت فصل به فصل پی‌دی‌اف شده است، می‌توانید توسط این ابزار و انتخاب فایل‌های مورد نظر، یک جزوه‌ی واحد از تمام فصل‌های ریاضی به‌صورت PDF بسازید و در اختیار داشته باشید.
  • ابزار Extract Pages نیز قادر است صفحات مورد نظر شما را از یک فایل PDF استخراج کند.

اگر خواستار امکانات بیشتری هستید، می‌توانید با پرداخت ۵ دلار به امکانات فوق‌العاده‌ای همچون استخراج عکس‌ها، استخراج متن، رمزگذاری روی فایل‌های پی‌دی‌اف، ساخت فایل PDF از عکس‌های انتخابی، ساخت فایل PDF از متن‌های عادی (فارسی پشتیبانی نمی‌شود)، تغییر ترتیب صفحات، اضافه کردن Watermark به صفحات و ... را در اختیار داشته باشید. PDF Tools با حجم ۵ مگابایت برای گوشی‌های اندروید منتشر شده است و به نسخه‌ی ۴.۰.۳ یا بالاتر این پلت‌فرم برای اجرا نیاز دارد. نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن از طریق لینک‌ زیر قابل دریافت خواهد بود.

ویژگی‌ها

  • طراحی زیبای محیط کاربری
  • شامل شدن ابزار لازم برای کار با پی‌دی‌اف

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه‌ی دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی @apkdl_bot برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود. (توضیحات بیشتر)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات