برنامه Music Player Free: ویرایش تگ فایل ها و ساخت رینگتون در آیفون - زوم اپ

پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Music Player Free اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید به ویرایش تگ فایل‌های موسیقی و همچنین ساخت رینگتون از آن‌ها بپردازید.
تبلیغات

فایل‌های موسیقی به‌ویژه فرمت رایج Mp3، از پررنگ‌ترین فایل‌ها در دنیای صفر و یک هستند. برخلاف کاربردهای مختلف موبایل همچون تماشای فیلم، عکاسی و‌... که برای بیشترین بازده به سخت‌افزارهای قوی نیاز دارند؛ گوش دادن به موسیقی هیچ وابستگی خاصی ندارد و از ارزان‌ترین گوشی‌های موجود تا پرچم‌داران گران‌قیمت، همگی قادر به پخش فایل‌های موسیقی هستند و به همین دلیل می‌توان مهم‌ترین استفاده‌ی گوشی‌های همراه را بعد از تماس و ارسال پیام، گوش دادن به فایل‌های موسیقی دانست. از همین رو وجود ابزاری برای مدیریت هرچه بهتر این فایل‌های محبوب در هر گوشی موبایل ضروری خواهد بود. سایت‌های مختلفی که اقدام به ارائه‌ی آهنگ‌ها برای دانلود می‌کنند، انواع و اقسام تبلیغات را در تگ‌های آهنگ‌ها جای می‌دهند که این امر در بسیاری از مواقع برای کاربران مشکل‌ساز خواهد شد. برای مثال وقتی آهنگ را پخش می‌کنید، به‌جای دیدن نام ترک یا آلبوم مربوط به این فایل موسیقی، آدرس سایت‌ها را مشاهده می‌کنید که این امر، به‌خصوص برای کسانی که قصد دسته‌بندی آهنگ‌ها براساس آلبوم و نام خواننده را دارند، بسیار آزاردهنده خواهد بود.

Music Player Free اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که برای حل این مشکل طراحی و ساخته شده است و به شما امکان دسترسی به تگ و کاور آهنگ‌ها را می‌دهد و به کمک آن می‌توانید تمام تبلیغات قرار داده‌شده را از آهنگ‌ها حذف یا با نام‌های دلخواه جایگزین کنید. نحوه‌ی کارکرد برنامه به این صورت است که با فراخوانی یک فایل صوتی علاوه بر امکان پخش آن، تمام اطلاعات قابل ویرایش و مربوط به آهنگ به شما نمایش داده خواهد شد و می‌توانید بنا بر سلیقه‌ی خود، اقدام به حذف یا اضافه کردن اطلاعات کنید. ضمن آنکه این اپلیکیشن از مدیریت کاور نیز پشتیبانی می‌کند و به کمک آن می‌توانید کاور آهنگ‌ها را که بعضا کاورهای تبلیغاتی سایت‌ها هستند، حذف و با کاورهای دلخواه (به‌صورت آفلاین یا آنلاین) جایگزین کنید.

از تگ‌های قابل ویرایش نیز می‌توان به نام خواننده، نام آهنگ، نام آلبوم، ژانر آلبوم، سال تولید و‌... اشاره کرد. در کنار تمام این امکانات، قابلیت ساخت رینگتون از فایل‌های موسیقی نیز در برنامه گنجانده شده است تا با یک برنامه‌ی قوی در زمینه‌ی ویرایش فایل‌های صوتی رو‌به‌رو باشیم. به کمک این ویژگی می‌توانید بخش‌های دلخواه از فایل‌های صوتی را برش دهید و به‌عنوان زنگ تماس یا پیام استفاده کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • امکان ویرایش تگ فایل‌های موسیقی
  • امکان ساخت رینگتون از فایل‌های صوتی

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات