تصویر پنل جلویی ال جی وی 30 دوربین دوگانه سلفی این محصول را نشان می‌دهد

پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویری از پنل جلویی گوشی‌ هوشمند ال‌جی وی ۳۰ فاش شده است که دوربین دوگانه‌ی سلفی این محصول را نشان می‌دهد.
تبلیغات

امروزه گوشی‌های هوشمند زیادی با دوربین دوگانه تولید شده‌اند و کمپانی کره‌ای ال‌جی نیز در این حوزه فعالیت‌هایی داشته و محصولاتی با دوربین دوگانه روانه‌ی بازار کرده است. گوشی هوشمند ال‌جی وی ۱۰ مجهز به دوربین دوگانه‌ی جلویی است و گوشی‌ ال‌جی وی ۲۰ از دوربین دوگانه‌ی پشتی بهره می‌برد؛ در نتیجه می‌توان پیش‌بینی کرد که شاید ال‌جی وی ۳۰ از دوربین دوگانه‌ی پشتی و جلویی بهره ببرد.

با توجه به یک عکس منتسب به گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ که پنل جلویی این دستگاه را نشان می‌دهد، می‌توان دو حفره‌ی مخصوص دوربین‌های سلفی را مشاهده کرد. البته این عکس مسلما هیچ اطلاعاتی در مورد بخش پشتی گوشی یادشده به ما ارائه نمی‌کند؛ اما با توجه به اینکه گوشی جی ۵ و وی ۲۰ و به‌تازگی جی ۶ از دوربین دوگانه‌ی پشتی بهره می‌برند، احتمال می‌رود ال‌جی در گوشی وی ۳۰ نیز همین روند را تکرار کند.

افزون بر آنچه گفته شد، تصویر پنل وی ۳۰ اطلاعات دیگری هم با ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد همچنان شاهد صفحه‌نمایش دوم در این گوشی باشیم. اینکه ببینیم با وجود اضافه شدن قابلیت صفحه‌ی همیشه روشن، صفحه‌نمایش دوم نیز در گوشی مورد بحث وجود داشته باشد، نکته‌ی مثبتی است.

در هر صورت، بر اساس یکی از شایعاتی که پیش از این در مورد ال‌جی وی ۳۰ منتشر شده است، این محصول از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ بهره خواهد برد. بسیاری از کاربران انتظار داشتند گوشی جی ۶ با این چیپ‌ست روانه‌ی بازار شود، ولی در این اتفاق رخ نداد. علاوه بر این، اشاره شده است که گوشی وی ۳۰ از ۶ گیگابایت رم و سیستم DAC بهبودیافته بهره خواهد گرفت.

گوشی هوشمند ال‌جی وی ۲۰ در ماه سپتامبر سال گذشته معرفی شد؛ ولی هنوز در اروپا به‌صورت گسترده در دسترس علاقه‌مندان قرار نگرفته است و به همین دلیل امید می‌رود ال‌جی پس از معرفی گوشی وی ۳۰ این محصول را بهتر از قبل عرضه کند تا همه‌ی کاربران امکان خرید این دستگاه را داشته باشند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات