سامسونگ یک نمونه از مدل مشکی گلکسی سی 5 پرو را در چین به نمایش گذاشت

جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی سامسونگ نمونه‌ای مشکی رنگ از گوشی‌هوشمند گلکسی سی ۵ پرو خود را در چین به‌نمایش گذاشت.
تبلیغات

سامسونگ سرانجام سکوت خود را در مورد گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۵ پرو شکست. این کمپانی اخیرا نمونه‌ای از این محصول را در یکی از مراکز سامسونگ در چین به‌نمایش گذاشت؛ اما هنوز جزئیات در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول به طور رسمی اعلام نشده است. البته طراحی کلی این محصول تا حد زیادی تایید شده و این دستگاه برای اولین‌بار در رنگ مشکی نیز منتشر شده است. پیش از این تصاویری از گلکسی اس ۵ پرو در رنگ‌های آبی، طلایی و رزگلد فاش شده بود.

بر اساس خبرهایی که تا کنون منتشر شده، انتظار می‌رود گلکسی سی ۵ پرو یک گوشی‌هوشمند میان‌رده باشد. این دستگاه از یک نمایشگر سوپر امولد بهره خواهد برد که رزولوشن آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. بر اساس اعلام برخی منابع گفته شده که این صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی خواهد بود؛ اما در برخی دیگر از شایعات گفته شده گلکسی سی ۵ پرو یک نمایشگر ۵.۵ اینچی خواهد داشت. در هر صورت این محصول از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام بهره خواهد برد. این چیپ‌ست شامل هشت هسته‌ی پردازشی از نوع کورتکس A53 است که فرکانس کاری آن‌ها تا ۲ گیگاهرتز می‌تواند تنظیم شود. پردازنده‌ی گرافیکی این چیپ هم آدرینو ۵۰۶ است. گوشی‌هوشمند مورد بحث همچنین مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی خواهد بود و از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی نیز پشتیبانی می‌کند. در بخش پشتی این دستگاه یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده و در کنار آن یک فلش دوگانه‌ی ال‌ای‌دی نیز قرار خواهد گرفت. دوربین جلویی این گوشی‌هوشمند نیز ۱۶ مگاپیکسلی اعلام شده است. از دیگر مشخصات گلکسی اس ۵ پرو می‌توان به باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن اشاره کرد. در آخر باید اشاره کنیم که این گوشی احتمالا با سیستم‌عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو عرضه خواهد شد که رابط کاربری انحصاری سامسونگ نیز بر روی آن اعمال شده است.

نمونه‌ای از گوشی‌هوشمند مورد بحث در رنگ مشکی در یکی از فروشگاه‌های سامسونگ چین به‌نمایش درآمده؛ اما شایعاتی که قبلا در مورد این دستگاه منتشر شده نشان از این موضوع دارد که این محصول در رنگ‌های مختلفی از جمله آبی، طلایی و رزگلد نیز در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. قیمت و زمان عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند در حال حاضر مشخص نیست. در هرحال باید اشاره کنیم که گوشی‌های هوشمند سری سی سامسونگ در واقع برای بازار چین طراحی شده‌اند و به همین دلیل حتی اگر سامسونگ بخواهد گلکسی سی ۵ پرو را در سایر نواحی جهان هم عرضه کند، مطمئنا کشور چین در اولیت خواهد بود. در زیر می‌توانید تصاویر دیگری از این گوشی مشاهده کنید.

گلکسی سی ۵ پرو مشکی

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات