وان پلاس 2 با اندروید 7.1.1 در بنچمارک رؤیت شد

چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود آپدیت جدید اندروید 7.1.1 در ماه آوریل یا می برای گوشی هوشمند وان‌پلاس 2 عرضه شود.
تبلیغات

اوایل این ماه بود که کمپانی وان‌پلاس، سیستم‌عامل اندروید 7.1.1  را به همراه رابط کاربری OxygenOS 4.1 برای وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3 تی عرضه کرد. حال، انتظار می‌رود این بروزرسانی برای وان‌پلاس 2 نیز عرضه شود.

احتمال عرضه بروزرسانی برای وان‌پلاس 2 از زمانی قوت گرفته است که این گوشی هوشمند به همراه سیستم‌عامل اندروید 7.1.1 در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد.

قرار گرفتن وان‌پلاس 2 با سیستم‌عامل اندروید 7.1.1 در بنچمارک گیک‌بنچ باعث شده است حدس بزنیم کمپانی چینی در حال آزمایش سیستم‌عامل روی محصول خود است تا در آینده بتواند آن را در دسترس کاربران قرار دهد. آخرین آپدیتی که برای وان‌پلاس 2 عرضه شده است سیستم‌عامل اندروید مارشمالو را به همراه رابط کاربری OxygenOS 3.5.8 و آخرین پچ امنیتی گوگل در اختیار کاربران قرار می‌داد.

کمپانی چینی می‌خواهد در مورد عرضه بروزرسانی برای محصولاتش دقت فراوانی داشته باشد؛ زیرا بروزرسانی اندروید 7.0 که همراه با رابط کاربری OxygenOS 4.0.1 برای وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3 تی عرضه شده بود باگ‌های فراوانی داشت.

در اواسط ماه ژانویه، وان‌پلاس یک بروزرسانی برای گوشی‌های مذکور عرضه کرد که علاوه بر برطرف کردن ایرادات و باگ‌ها، رابط کاربری OxygenOS 4.0.2 را نیز به همراه داشت. در فوریه، رابط کاربری OxygenOS 4.0.3 عرضه شد که ارتباطات وای‌فای، اپلیکیشن دوربین و موارد دیگر را بهبود می‌بخشید.

از طرفی رابط کاربری OxygenOS 4.0.3 در برابر حملات هکرها در خطر بود؛ اما وان‌پلاس رابط کاربری OxygenOS 4.0.4 را توسعه داده است که مشکل مد نظر را برطرف می‌سازد و گوگل اسیستنت را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

تقریبا ۳ ماه طول کشیده است تا وان‌پلاس بتواند برای پرچم‌داران سال ۲۰۱۶ خود نسخه‌ی پایداری از اندروید نوقا ارائه دهد. احتمال دارد همین امر عرضه آپدیت جدید برای وان‌پلاس 2 را به تأخیر بیندازد. در هر صورت، انتظار می‌رود آپدیت جدید در ماه آوریل یا می برای وان‌پلاس 2 عرضه شود. این تلفن هوشمند با دریافت بروزرسانی به گوگل اسیستنت نیز دست خواهد یافت.

گوشی‌های هوشمند قدیمی‌تر مانند وان‌پلاس ایکس و وان‌پلاس وان، به دلیل مشکلات سخت‌افزاری نمی‌توانند آپدیت اندروید نوقا دریافت کنند.

وان پلاس 2 بنچمارک
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات