اولین تصویر از آنر نوت 9 فاش شد

سه‌شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویری از پشت فبلت آنر نوت 9 در فضای مجازی منتشر شده که طبق آن، محصول جدید هواوی از ترکیب دوربین دوگانه برخوردار است.
تبلیغات

تقریبا ۸ ماه از زمان عرضه آنر نوت 8 می‌گذرد؛ فبلتی با مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند که از طراحی جالبی نیز برخوردار است. حال، تصویری در فضای مجازی قرار گرفته که گفته می‌شود متعلق به آنر نوت 9 است. این در حالی است که هنوز زمان زیادی از عرضه آنر وی 9 و آنر 8 لایت نمی‌گذرد.

آنچه از تصویر مشخص است، احتمال بزرگ بودن ابعاد صفحه نمایشگر آنر نوت 9 است که می‌تواند از ۶ اینچ نیز بیشتر باشد. با وجود اینکه در تصویر تنها می‌شود پشت آنر نوت 9 را مشاهده کرد؛ اما احتمال اینکه این محصول از نمایشگر بزرگ و صفحه بدون حاشیه برخوردار باشد، زیاد است.

از دیگر جزئیاتی که در تصویر به چشم می‌خورد، بدنه تماما فلزی و وجود حسگر اثر انگشت در پشت آنر نوت 9 است. شایعات در مورد آنر نوت 9  حاکی از این هستند که محصول جدید برند آنر دارای نمایشگر تمام صفحه است و دکمه هوم نیز روی نمایشگر قرار دارد.

در تصویر می‌توان ترکیب دوربین دوگانه را نیز مشاهده کرد. البته باید به این نکته اشاره کرد که آنر نوت 8 از یک دوربین در پشت خود بهره می‌برد. آنر نوت 9 از تراشه قدرتمند کرین 960 برخوردار است و همراه با یک نمایشگر 2K روانه بازار می‌شود.

مدیرعامل کمپانی هواوی‌، یو چنگ دونگ، در مصاحبه‌ای گفته است کمپانی هواوی می‌خواهد در آینده به برندهایی که گوشی هوشمند با نمایشگر بدون حاشیه عرضه می‌کنند بپیوندد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا آنر نوت 9 از صفحه بدون حاشیه بهره می‌برد یا خیر.

مطابق شایعات، آنر نوت 9 تابستان عرضه خواهد شد؛ بنابراین با گذشت زمان می‌توانیم شاهد انتشار اخبار بیشتر در مورد این محصول باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات