خیز بی‌ ام‌ و برای معرفی ۴۰ مدل جدید تا سال ۲۰۱۹

دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
خودروساز قدرتمند آلمان، وعده داده است که در بی‌ام‌و و زیرمجموعه‌های رولزرویس و مینی، تا دو سال دیگر بیش از ۴۰ مدل تازه معرفی کند.
تبلیغات

در گزارش کامل عملکرد بی‌ام‌و برای سال ۲۰۱۶ که به‌تازگی منتشر شده است، قرار است مدل‌های زیادی نوسازی شوند و قبل از دیگران، به‌زودی نسل جدید سری 5 رونمایی شود. از سویی دیگر، این شرکت امیدوار است تا سال ۲۰۱۸ شاسی‌بلند فول سایز X7 را معرفی کند. علاوه بر این خودروهای کوچک و دودر هم به سبد محصولات بی‌ام‌و اضافه خواهند شد.

مثل همیشه در فناوری‌های نوین، بی‌ام‌و برندی پیشرو خواهد بود و برنامه‌ی تولید بیش از ۱۰۰ هزار خودروی الکتریکی را تا ۲۰۱۸ دنبال می‌کند. در گزارش سالیانه‌ی این شرکت، پیش‌بینی شده است در سال جاری میلادی نزدیک به ۶۰ هزار خودروی برقی توسط بی‌ام‌و تولید و فروخته شود. تا ۳ ماه دیگر، هشت مدل خودروی پلاگین هیبرید در سبد محصولات بی‌ام‌و حضور خواهند داشت و با این حساب، تا شروع سال ۲۰۱۸ فروش ۲۰۰ هزار خودروی برقی و هیبریدی در تاریخ بی‌ام‌و ثبت خواهد شد.

BMW  Future

بی‌ام‌و علاوه بر کلاس بدنه‌های متنوع محصولاتش، پیشرانه‌های جدیدی تولید خواهد کرد که قدرت‌های متنوع و سوخت‌های متفاوتی خواهند داشت. کارشناسان معتقدند نسل جدید خودروهای تمام برقی، فصل تازه‌ای از حضور این برند در صنعت خودروی جهان خواهد بود.

هرالد کروگر مدیر عامل بی‌ام‌و می‌گوید:

با معرفی نسخه‌هایی از مینی و X3 با پیشرانه‌ی تمام الکتریکی، موج دوم خودروهای برقی گروه بی‌ام‌و رونمایی می‌شود. ما نه‌تنها سود مالی خوبی از این پروژه‌ خواهیم داشت، که آغازگر عصر جدیدی در صنعت خودروسازی خواهیم بود. با ساخت مدل‌هایی همراه با پیشرانه‌های متنوع، هزینه‌های سرمایه‌گذاری در خط تولید و ساخت تجهیزات را کاهش خواهیم داد و در بروزرسانی محصولات با توجه به نیاز بازار، سرعت عمل بالایی خواهیم داشت.
BMW  Future

امسال هم سری 3، بیشترین تقاضا را در بازار جهانی داشته و فروش بیش از ۳۰۴ هزار دستگاه در مدل‌های مختلف را تجربه کرده است. آستانه‌ی قیمت ۳۴ هزار دلار برای این مدل جذاب بوده، هرچند مدل M3 با قدرت ۴۲۵ اسب بخار و برچسب قیمت ۷۵ هزار دلار برای نسخه‌ی فول‌آپشن هم فروش مناسبی در کلاس خود داشته است. در کلاس شاسی‌بلندها نیز X5 پرفروش‌ترین مدل بوده و با فروش ۱۷۷ هزار دستگاه، بالاتر از X4 با فروش ۱۳۴ هزار دستگاه، قرار گرفته است. X5 و X4 در بازار جهانی به ترتیب با آستانه‌ی قیمت ۵۶ و ۴۶ هزار دلار معامله می‌شوند.

کارخانه بی ام و  BMW factory

این هفتمین سال پیاپی است که بی‌ام‌و استراتژی آینده‌ی خود را با جزئیاتی از خالص دارایی‌ها و سود سالیانه فعلی منتشر می‌کند. اکنون ارزش این شرکت با ۲ درصد رشد نسبت به سال قبل به ۱۰۲ میلیارد دلار رسیده و سود خالص سالیانه نیز با رشد خیره‌کننده‌ی ۸ درصدی به مرز ۷.۵ میلیارد دلار نزدیک شده است. تولید خودرو در مجموعه‌ی بی‌ام‌و نیز ۵ درصد رشد نشان می‌دهد و به ۲.۳۶۸ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۶ رسیده، درحالی‌که فروش سال، اندکی بیش از ۲ میلیون دستگاه بوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات