گوگل اسیستنت برای OnePlus 3 و OnePlus 3T عرضه شد

دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وان پلاس در حساب توییتر خود اعلام کرده که گوگل اسیستنت آماده‌ی عرضه برای وان پلاس 3 و وان پلاس 3 تی است.
تبلیغات

گوگل اسیستنت پس از آنکه مسیر عرضه را برای دستگاه‌های سری پیکسل طی کرد، آماده عرضه دستگاه‌های اندروید دیگر برندها شده است. در این بین، OnePlus 3 و OnePlus 3T از جمله اولین دستگاه‌هایی هستند که امکان استفاده از دستیار دیجیتال جدید گوگل را برای کاربرانشان فراهم می‌کنند. برای فعال‌سازی گوگل اسیستنت روی وان پلاس 3 و وان پلاس 3 تی، کافی است Google apps را از فروشگاه نرم‌افزاری گوگل آپدیت کنید، سپس کلید هوم را نگه‌دارید تا به رابط کاربری گوگل اسیستنت دسترسی پیدا کنید. در نظر داشته باشید که برای استفاده از گوگل اسیستنت به آپدیت فرم‌ویر گوشی خود نیازی نخواهید داشت.

با فعال‌ شدن Google Assistant می‌توانید از تمام قابلیت‌های جدیدی که در هر دستیار دیجیتال مدرن سراغ دارید، لذت ببرید. به این ترتیب، دسترسی به اطلاعات مختلف، مسیریابی، رزرو، پخش موسیقی، مشاهده وضعیت آب و هوا و موارد دیگر به‌آسانی ممکن خواهد شد. گوگل اسیستنت به‌مراتب هوشمندتر از Google Now شده است و قابلیت‌های بیشتری پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

google assistant

به‌عنوان مثال، با جستجوی فضای وب برای یافتن اطلاعات مورد نیاز، به‌جای نمایش لینک دسترسی به وب‌سایت حاوی داده‌های یادشده، پاسخ خلاصه‌ای در قالب فرمتی کاربرپسند پیش رویتان قرار می‌گیرد. اسیستنت حتی اطلاعات شخصی کاربر نظیر تیم فوتبال یا رنگ مورد علاقه او را هم به خاطر می‌سپارد.

متأسفانه خبری در خصوص زمان عرضه گوگل اسیستنت برای گوشی‌های قدیمی‌تر وان پلاس نظیر وان‌پلاس 2 که همچنان از اندروید مارشملو بهره می‌برند، منتشر نشده است. این در حالی است که گوگل وعده داده اسیستنت را برای دستگاه‌های مجهز به اندروید 6.0 هم عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات