برنامه Color Picker: دسترسی به کد رنگ ها در تصاویر - زوم اپ

سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Color Picker اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید کد رنگ‌ها را در تصاویر مختلف به‌‌ دست آورید.
تبلیغات

موارد بسیاری ممکن است باعث شوند که به کد یک رنگ خاص نیاز داشته باشیم. این امر به‌خصوص برای طراحانی که قصد طراحی یک اپلیکیشن یا طرح کامپیوتری دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مثال اپلیکیشنی در اندروید وجود دارد که می‌تواند رنگ استاتوس بار را مطابق با هر برنامه‌ای که وارد آن می‌شوید، تغییر دهد. به این صورت که وقتی وارد اپلیکیشن اینستاگرام می‌شوید، نوار مشکی‌رنگ استاتوس بار نیز به همان رنگ آبی تبدیل خواهد شد. در این مواقع برخی اپلیکیشن‌ها به‌صورت خودکار شناسایی نخواهند شد و باید کد رنگ بخش بالایی اپلیکیشن را به دست آورید و در تنظیمات مربوطه قرار دهید تا استاتوس بار همرنگ اپلیکیشن مورد نظر شود. این امر برای انجام، نیازمند اپلیکیشنی خواهد بود که قادر به پیدا کردن کد رنگ‌ها باشد.

برنامه اندروید Color Picker اپلیکیشنی در همین زمینه است که با وارد کردن عکس به محیط کاربری آن و استفاده از ابزار رنگ‌یاب، می‌توانید کد رنگ مورد نظر را مشاهده کنید. نکته‌ای که این اپلیکیشن را نسبت به همتایان خود متمایز می‌کند، وجود گزینه‌ی Copy در کنار کد رنگ است که می‌توانید تنها با یک لمس، کد را کپی و در محل مربوطه وارد کنید. رابط کاربری Color Picker بسیار ساده، خلوت و چشم‌نواز طراحی شده است و در جستجوی کوتاهی که در میان این اپلیکیشن‌ها داشتیم، این برنامه از ظاهر زیباتری نسبت به دیگر اپلیکیشن‌ها برخوردار بود. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

ویژگی ها

  • طراحی ساده محیط کاربری
  • نمایش کد رنگ‌ها در چند حالت HEX ،RGB و HSV
  • قابلیت تشخیص بیش از ۲۰۰ رنگ

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی apkdl_bot@ برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات