بوگاتی، برگزیده‌ی زیباترین سالن در موتورشوی ژنو 2017

شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که برگزیده‌های متعددی از خودروسازان حاضر در ژنو با رویکردهای فنی معرفی شدند؛ با اتمام این رویداد، سالن اختصاصی شرکت بوگاتی توسط برگزارکنندگان نمایشگاه، جایزه‌ی برترین طراحی را از آن خود کرده است.
تبلیغات

محلی که برای بوگاتی در نمایشگاه خودروی ژنو امسال در نظر گرفته شده بود، در تالار شماره‌ی یک (Halle 1) کنار خودروسازان اسپرت و این‌بار در مجاورت برند پاگانی قرار داشت؛ اما طراحی و اجرای هنرمندانه‌ی این بخش حتی بدون در نظر گرفتن ابرخودروی شیرون، چشم‌نواز و آرام‌بخش بود.

در ۱۴ سال گذشته، دپارتمان Club de publicité et de communication de Genève به معنی باشگاه تبلیغات و ارتباطات ژنو، علاوه بر فعالیت‌های گوناگونی که در بخش تعامل با مطبوعات، برگزاری کنفرانس‌های خبری و... انجام می‌دهد، زیباترین سالن شرکت‌کننده در نمایشگاه را نیز انتخاب می‌کند. امسال زیرمجموعه‌ی اصیل فولکس‌واگن که محصول میلیون دلاری خود را به ژنو آورده بود، این عنوان را از آن خود کرده است.

سالن بوگاتی 2017

در بیانیه‌ی دپارتمان ارتباطات ژنو آمده است:

هیئت داوران، طراحی بسیار کارآمدی در فضایی کوچک از نمایشگاه شاهد بود. مهارت در اجرای طرح و توجه به جزئیات، قابل تقدیر است.

غرفه‌ی بوگاتی، تماما بر یک محصول تاکید داشت که اتفاقا به زیبایی آن لطمه نزده بود. در این بخش فقط یک دستگاه شیرون به رنگ آبی کربنی قرار گرفت که اولین مدل آماده‌ی تحویل به مشتری خوش‌اقبال آن بود و پس از پایان نمایشگاه، این خودرو توسط صاحب آن به خانه برده شد.

جالب است بدانید که سال گذشته عنوان زیباترین بخش از نمایشگاه خودروی ژنو، به بنتلی رسیده بود. به نظر می‌رسد گروه خودروسازی فولکس‌واگن، برای حضور زیرمجموعه‌های خود در رویدادهای بین‌المللی برنامه‌ریزی کاملی دارد. سال ۲۰۱۵، این عنوان به مرسدس بنز رسید.

سالن بوگاتی 2017
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات