پیش فروش آیفون 7 قرمز از مرز ۴۸۰ هزار دستگاه گذشت

شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آمارهای ارائه‌شده نشان از این دارند که پیش‌فروش آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قرمز رنگ در وب‌سایت Jingdong از مرز ۴۸۰ هزار دستگاه عبور کرده است.
تبلیغات

اپل در اولین هفته سال نوی شمسی از محصولات جدیدی شامل آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس با رنگ قرمز در کنار آیپد جدید رونمایی کرد. این برای اولین بار است که اپل آیفونی با رنگی خارج از چارچوب‌ تعریف‌شده‌ی ابتدایی راهی بازار می‌کند. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قرمز با همکاری بنیاد (RED) راهی بازار شده است. البته باید به این نکته اشاره کرد که اپل سابقه‌ی همکاری با این بنیاد را در کارنامه دارد که در راستای مبارزه با ایدز، سل و مالاریا فعالیت می‌کند. با توجه به همکاری اپل با این بنیاد خیریه، بخشی از درآمد حاصل از فروش آیفون‌های قرمز رنگ به بنیاد رِد اختصاص پیدا خواهد کرد تا در جهت پیشبرد اهدافش از آن‌ استفاده کند.

نسخه‌ی قرمز رنگ آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل از ۲۴ مارس در وب‌سایت‌هایی نظیر Jingdong، Apple و Lynx برای خرید در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. حال اولین آمارهای منتشرشده نشان از این دارند که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قرمز رنگ اپل به آمار فروش ۴۸۰ هزار دستگاه در فروشگاه جینگ‌دانگ دست پیدا کرده‌اند که یک آمار فوق‌العاده برای اپل است. در صورتی که پیش‌خرید محصول جدید اپل را برای تمام فروشگاه‌ها حساب کنیم، احتمالا به عددی بالای یک میلیون دستگاه خواهیم رسید.

انتظار می‌رود نسخه‌ی قرمز رنگ نسل جدید آیفون باعث افزایش آمار فروش این گوشی هوشمند در کشور چین شود. اپل این نسخه را تنها با حافظه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی راهی بازار می‌کند که البته قیمت آن تفاوتی با نسخه‌های دیگر ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات