گوشی های هوشمند نوکیا به‌صورت همزمان در ۱۲۰ کشور طی بهار ۲۰۱۷ عرضه می‌شوند

شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
HMD Global با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند جدید با برند نوکیا که در MWC 2017 رونمایی شدند، در ۱۲۰ کشور به‌صورت هم‌زمان طی بهار سال جاری راهی بازار خواهند شد.
تبلیغات

HMD Global که امتیاز تولید و فروش گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا را در اختیار دارد، در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلونا در ماه فوریه از گوشی‌های هوشمند جدیدش با نام نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶ در کنار نوکیا ۳۳۱۰ رونمایی کرد. در آن زمان HMD Global اعلام کرد که نوکیا ۶ به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد؛ حال این کمپانی اطلاعات جدیدی در خصوص سیاست عرضه‌ی خود اعلام کرده است.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط سخنگوی HMD Global، این کمپانی در نظر دارد نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶ را در ۱۲۰ کشور جهان به‌صورت هم‌زمان طی بهار سال ۲۰۱۷ راهی بازار کند. انتظار می‌رود این گوشی‌های هوشمند در فاصله‌ی آوریل تا ژوئن سال جاری میلادی عرضه شوند. HMD Global اوایل سال جاری میلادی نوکیا ۶ را در کشور چین راهی بازار کرد. این کمپانی اضافه کرده است که ابتدا در بریتانیا اقدام به فروش نوکیا ۵ و نوکیا ۳ می‌کند و سپس در ژوئن، نوکیا ۶ را در این کشور راهی بازار خواهد کرد.

در پاسخ به سؤال یکی از علاقه‌مندان به برند نوکیا در توییتر، حساب رسمی نوکیا اعلام کرد آمریکا نیز جزو کشور‌هایی است که نوکیا محصولات جدیدش را در آن راهی بازار خواهد کرد. البته باید به این نکته اشاره کرد که نوکیا ۳۳۱۰ در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد؛ چراکه این گوشی با پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی 2G شانسی در بازار آمریکا ندارد؛ چراکه این شبکه مخابراتی دیگر در آمریکا پشتیبانی نمی‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات