چطور می‌شود 30 دقیقه‌ای بدون خرید، غذای هیجان انگیز پخت

جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
مطالعه 4 دقیقه
«غذا چی بخوریم» مشکلی است که خیلی از ما به آن فکر می‌کنیم.
تبلیغات

خیلی وقت‌ها است که می‌خواهیم برای خودمان یک غذای خوشمزه درست کنیم اما غذاهای تکراری برایمان خسته کننده است و اگر هم بخواهیم غذاهای هیجان‌انگیز جدید بپزیم مواد اولیه آن غذا را داخل خانه نداریم و  شاید هم اعتمادبه‌نفس پختن غذای جدید را نداریم و باورمان شده که دست‌پخت خوبی نداریم. همه این دلایل باعث می‌شود از کنسروها، غذاهای نیمه آماده و منجمد شرکتی استفاده کنیم یا بر اثر بی‌حوصلگی و یا علاقه به تست غذاهای تازه و جدید سراغ فست‌فود‌ها رستوران‌ها برویم که با این کار هم باید نگران سلامتی‌مان باشیم و هم نگران زود خالی شدن جیبمان.

ایزی‌پزی‌ها، یک کسب‌وکار نوپا هستند که می‌خواهند لذت آشپزی آسان را به ما بدهند و با چند کلیک ساده به ما کمک می‌کنند تا در زمان کوتاه و بدون دردسر خرید، غذاهای خوشمزه و سالم بپزیم. سرآشپزهای ایزی‌پز هر هفته منویی متنوع از غذاهایی جدید و با قیمت مناسب برای ما آماده و به همراه دستور پخت روی اپلیکیشن و سایت‌شان قرار می‌دهند. ما با سر زدن به اپلیکیشن یا سایت‌شان غذایی که دوست داریم را به سبد خریدم خود اضافه می‌کنیم و در بازه زمانی که مشخص می‌کنیم یک بسته به آدرس ما رایگان ارسال می‌کنند. این جعبه غذایی که ارسال می‌کنند با بقیه غذاهایی که از رستوران سفارش داده‌ایم فرق دارد چون ایزی‌پزی‌ها مواد اولیه و طرز تهیه آن غذا را برای ما ارسال می‌کنند تا بدون صرف وقت و انرژی اضافی برای تهیه مواد اولیه تنها ذهن‌مان را به لذت آشپزی متمرکز کنیم و در دنیای طعم‌های جدید غرق شویم و دیگر خبری از حالا چی درست کنم نباشد.

ایزی پز

چرا آشپزی با ایزی‌پز لذت‌بخش تر است؟

1- با ایزی‌پز دیگر مشکل «شام چی بخوریم؟» را نداریم چون ایزی‌پز هر هفته برای ما چند تا پیشنهاد جدید و غیرتکراری دارد.

2- با ایزی‌پز غذایی بامهارت یک سرآشپز می‌پزیم حتی اگر تابه‌حال فقط نیمرو پخته باشیم چون دستورپخت‌های سرآشپزهای ایزی پز ساده، مرحله به مرحله و به همراه عکس و توضیحات کامل است.

3- با ایزی‌پز به خودمون بیشتر اهمیت می دهیم و سالم می‌مانیم چون از سلامت مواد اولیه‌ای که با آن‌ها غذا می‌پزیم اطمینان داریم و نگرانی بابت مواد نگهدارنده و یخ‌زده و بی‌کیفیت نداریم.

4- با ایزی‌پز ماجراجوی طعم‌ها و غذاهای جدیدی می‌شویم که در هیچ رستورانی پیدا نمی‌شود و غذاهایی هیجان‌انگیز از شهرهای مختلف ایران و جهان با مواد اولیه خاص و جدید می‌خوریم.

5- با ایزی‌پز به جای خرید پردردسر روزانه می‌توانیم وقتمان را صرف خانواده، ورزش و استراحت کنیم چون ایزی‌پز به‌جای ما مواد اولیه غذا را دست‌چین می‌کند و درب منزل بدون هزینه حمل تحویل می‌دهد.

6- با ایزی‌پز به جیب خودمان خدمت می‌کنیم چون ایزی‌پز همه مواد را اندازه‌گیری شده برای ما می‌فرستد و دیگر از انبار و دورریز مواد خبری نیست. از همه‌ی این‌ها گذشته از هزینه رفت‌وآمد و خریدهای اضافی غیرضروری و پشیمان کننده بعد از رفتن به یک فروشگاه هم آسوده می‌شویم.

7- با ایزی‌پز هفته‌ای دو سه شب باهم دیگر محیط خانه را صمیمی می کنیم. بسته‌های شگفت‌انگیز غذا که درب منزل تحویل می‌گیریم ناخودآگاه افراد خانه را کنجکاوانه به آشپزخانه می‌کند و چون مدت پخت کوتاه است همه باهم سی تا چهل دقیقه غذایی می‌پزیم و سر میز در مورد تجربه‌های خود صحبت می‌کنیم و این لحظه‌های نایابی در زندگی امروز همه ماست.

ایزی پز

بوی غذا در منزل  انرژی عاشقانه‌ای که در هنگام پخت در غذا ذخیره می‌شود ارمغان لذتی است که باید آن را در خانه‌ها داشته باشیم و افراد خانه بخصوص بچه‌ها با آن غریبه نشوند.

برای اینکه این سرویس خوشمزه را امتحان کنیم ایزی‌پزی‌ها برای اولین سفارش کد تخفیف 10 هزارتومانی در نظر گرفته‌اند که با عضویت می‌توانیم آن را دریافت کنیم و علاوه بر آن چون به تازگی اپلیکیشن اندروید‌ی آن‌ها در بازار عرضه شده، قبل از پایان تعطیلات نوروزی با نصب اپلیکیشن می‌توان از ده درصد تخفیف دیگر بهره ببریم و رایگان از دستور پخت‌های مطمئن و تست شده‌ی آن استفاده کنیم:

سرویس ایزی پز فعلا برای تهران فعال است و در آینده نزدیک به شهرستانها هم سرویس خواهند داد. درضمن سرویس ایزی پز گارانتی هم دارد، اگر بسته غذایی را گرفتیم و از کیفیت مواد اولیه اون راضی نبودیم می‌توانیم تماس بگیریم و بسته را برگردانیم. پس کافی است همین حالا اپلیکیشن را نصب یا به سایت آن‌ها سر بزنید و هیجان‌انگیزترین غذاهای زندگی‌تان را بپزید و میل کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات