قیمت شیائومی می 6 و می 6 پلاس فاش شد؛ شروع قیمت از 290 دلار

جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
مطالعه 3 دقیقه
قیمت دو گوشی‌ هوشمند جدید می ۶ و می ۶ پلاس شیائومی فاش شد. بدین ترتیب گفته می‌شود مدل پایه‌ی این محصول با قیمت ۲۹۰ دلار به‌ فروش خواهد رسید.
تبلیغات

امسال گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار کمپانی‌های مختلف در زمینه‌های گوناگونی با یکدیگر رقابت خواهند کرد که از جمله می‌توان به استفاده از نمایشگر‌های بزرگ، سخت‌افزار قدرتمند، بهره بردن از سبک طراحی مدرن و ... اشاره کرد. گوشی هوشمند شیائومی می ۶ یکی از همین پرچم‌داران است که در کنار پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸، جزو اولین محصولاتی است که از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می‌برد. به‌دنبال معرفی گلکسی اس ۸ در تاریخ ۲۹ مارس (نهم فروردین) احتمالا گوشی هوشمند شیائومی می ۶ نیز در ماه آینده رونمایی خواهد شد.

xiaomi mi 6

اما همانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار، مشخصات و ویژگی‌های گوشی می ۶ شیائومی پیش از رونمایی رسمی فاش شده است و حالا مجددا شاهد لو رفتن قیمت این محصول هستیم. باید اشاره کنیم که علاوه بر فاش شدن قیمت مدل معمولی شیائومی می ۶، قیمت در نظر گرفته‌شده برای مدل می ۶ پلاس که احتمالا از نمایشگری ۵.۷ اینچی بهره خواهد برد نیز اعلام شده است. بنا به جدیدترین خبر منتشرشده، انتظار می‌رود این دو گوشی هوشمند در سه مدل در دسترس کاربران قرار گیرند. گوشی هوشمند می ۶ در مدل‌ ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۲۹۰ دلار، مدل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی این محصول با قیمت ۳۳۳ دلار و در نهایت مدل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی این دستگاه با ۳۹۱ دلار به فروش خواهد رسید.

xiaomi mi 6

از سوی دیگر مدل پایه‌ی گوشی هوشمند شیائومی می ۶ پلاس در مدل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۳۷۷ دلار و مدل ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی این محصول با قیمت ۴۳۵ دلار به فروش خواهد رسید. افزون بر این، مدل دیگری از می ۶ پلاس با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۵۰۷ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اٰلبته در حال حاضر نمی‌توان از صحت کامل این اطلاعات اطمینان حاصل کرد؛ اما در صورتی که قیمت‌های فاش شده برای گوشی هوشمند می ۶ و می ۶ پلاس واقعی باشند، این دو دستگاه از جمله ارزان‌ترین گوشی‌های پرچم‌داری به شمار خواهند رفت که به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، دوربین دوگانه و سایر قابلیت‌های محصولات بالا‌رده مجهز شده‌اند. باید این نکته را هم مد نظر داشته باشید که هنوز مشخص نیست آیا مدل پایه‌ی گوشی شیائومی می ۶ نیز با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه خواهد شد یا از پردازنده‌ی قدیمی‌تر اسنپدراگون ۸۲۱ بهره خواهد برد. علاوه بر این، شایعاتی وجود دارد که پرچم‌دار جدید کمپانی شیائومی در سه رنگ مختلف به بازار عرضه خواهد شد که از جمله می‌توان به رنگ قرمز اشاره کرد. هم‌اکنون مدت زیادی است که بسیاری از کاربران برای دو پرچم‌دار جدید سامسونگ و شیائومی یعنی گلکسی اس ۸ و می ۶ صبر کرده‌اند و امیدواریم پس از این همه مدت، با محصولاتی شایسته مواجه شویم که ارزش این صبر طولانی را داشته باشند.

نظر شما در مورد پرچم‌دار جدید شیائومی چیست؟ با توجه به قیمت مناسب و امکانات می ۶ آیا این محصول را به پرچم‌داران گران‌قیمت کمپانی‌های دیگر ترجیح می‌دهید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات