شیائومی می 6 قبل از عرضه در لیست فروشگاه اوپومارت قرار گرفت

دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با وجود اینکه هنوز شیائومی می 6 عرضه نشده، فروشگاه اوپومارت گوشی جدید شیائومی را در لیست محصولاتش قرار داده است.
تبلیغات

در حال حاضر، شیائومی می 5 اس را می‌توان آخرین پرچم‌دار شیائومی دانست که هم‌اکنون در بازار موجود است و کاربران می‌توانند آن را خریداری کنند. می 5 اس را می‌توان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار دانست که از سخت‌افزار قدرتمند و قیمت مناسب بهره می‌برد.

با این حال، فروشگاهی به نام اوپومارت، گوشی هوشمند شیائومی می 6 را که هنوز عرضه نشده، در فهرست محصولات خود قرار داده است. علت اقدام این فروشگاه هنوز مشخص نیست؛ اما گفته می‌شود اوپومارت می‌خواهد کاربران را برای خرید محصول جدید شیائومی آماده کند.

در صفحه‌ای که برای شیائومی می 6 در سایت اوپومارت ایجاد شده است، مشخصات این گوشی هوشمند قرار گرفته که شامل تراشه اسنپدراگون 835 به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.0 می‌شود.

شیائومی می 6 دارای یک نمایشگر آمولد ۵.۱۵ اینچی فول اچ‌دی است. در پشت این تلفن هوشمند از یک دوربین ۱۹ مگاپیکسلی استفاده شده که از سنسور IMX400 سونی بهره می‌برد. مشخصاتی که در فهرست اوپومارت قرار گرفته است، احتمال دارد با محصول نهایی تفاوت داشته باشد. یکی از نکات دیگری که امکان دارد در زمان عرضه تغییر یابد، قیمت شیائومی می 6 است. در فهرست اوپومارت، می 6 از برچسب قیمت ۲۹۹ دلاری برخوردار است.

شیائومی می 6
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات