برنامه AnyCopy Plus: ذخیره متن های کپی شده در اندروید - زوم‌اپ

جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
AnyCopy Plus اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید آرشیوی از متن‌های کپی شده در اندروید داشته باشید.
تبلیغات

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که متنی جالب در یک وب‌سایت یا کانال تلگرام مشاهده کرده باشید و آن را برای ارسال به دوستان دیگر، کپی کنید. با این عمل، متن مورد نظر به Clipboard گوشی منتقل می‌شود که مسئول نگهداری فایل‌ها و متون به‌صورت موقت است و ظرفیت محدود دارد. به این معنا که اگر شما متن جدیدی را کپی کنید، متن قبلی از بین خواهد رفت و متن جدید جایگزین آن خواهد شد. این موضوع بارها و بارها ممکن است اتفاق بیفتد و گاهی باعث دردسرهای جبران‌ناپذیری می‌شود. برای مثال کاربرانی که شعر، متن یا دیگر اطلاعات شخصی خود را در اپلیکیشن یادداشت‌برداری گوشی وارد می‌کنند؛ ممکن است هنگام انتقال آن به اپلیکیشنی دیگر، با کپی اتفاقی یک متن جدید، شعر یا اطلاعات خود را برای همیشه از بین ببرند. اما به لطف اپلیکیشن‌هایی همچون AnyCopy Plus که وظیفه‌ی مدیریت حافظه‌ی کلیپ‌بورد را بر عهده دارد، می‌توان یک ‌بار و برای همیشه این مشکل را حل کرد.

البته AnyCopy Plus نقشی در حافظه‌ی تک ظرفیتی کلیپ‌بورد ندارد و تنها یک ابزار کمکی برای Clipboard گوشی است؛ به‌طوری که با هر بار کپی کردن یک متن، نوشته‌ی مورد نظر علاوه بر کلیپ‌بورد، در این اپلیکیشن نیز ذخیره خواهد شد و از آنجا که اپلیکیشن محدودیتی در تعداد موارد ذخیره‌شده ندارد، می‌تواند تا صدها متن کپی شده را در ذخیره کند. در صورتی که تجربه‌ی چنین مشکلاتی را دارید؛ می‌توانید با دانلود و نصب AnyCopy Plus از لینک‌ زیر، یک بار و برای همیشه این مشکل را به دست فراموشی بسپارید. نکته‌ی بسیار جالب دیگری که در این برنامه وجود دارد، پشتیبانی آن از همگام‌سازی است؛ به‌طوری که می‌توانید با ساخت اکانت و سینک کردن متون کپی شده، از طریق آدرس app.anycopy.io نیز به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید که امری بسیار کاربردی به‌حساب می‌آید. برای دانلود این برنامه که برای گوشی‌های اندروید منتشر شده است، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • امکان دسته‌بندی کردن متون ذخیره‌شده
  • قابلیت همگام‌سازی نوشته‌ها
  • جستجو در بین متون
  • امکان قرار دادن رمز عبور برای امنیت اطلاعات

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید می‌توانید از ربات تلگرامی @apkdl_bot برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه فایل APK برای شما ارسال شود. (توضیحات بیشتر)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات