تصاویر و مشخصات جدیدی از گلکسی اس 8 فاش شد

جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
تنها چند روز تا معرفی رسمی گلکسی اس ۸ سامسونگ فاصله داریم و چندین تصویر و خبر جدید در مورد این محصول منتشر شده است که در این مطلب آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.
تبلیغات

به‌تازگی رندر جدیدی از گلکسی اس ۸ فاش شده است و به نظر می‌رسد مربوط به مدلی باشد که در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید. همان‌طور که مطمئنا می‌دانید، در چند هفته‌ی اخیر شایعات و تصاویر و حتی ویدیوهای مختلفی از جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ منتشر شده است. باید گفت رندر جدید منتشرشده از این محصول کم و بیش با تصویر قبلی آن همخوانی دارد. در نظر داشته باشید که گلکسی اس ۸ سامسونگ در تمام نواحی دنیا فقط با یک سبک طراحی عرضه خواهد شد.

این رندر جدید که تصویر آن را می‌توانید در بالای همین مطلب مشاهده کنید، نسبت به تصاویر قبلی کیفیت بالاتری دارد و جزئیات بیشتری از گلکسی اس ۸ به ما نشان می‌دهد. دکمه‌ی پاور/قفل گوشی به‌خوبی در لبه‌ی سمت راست بدنه‌ی این دستگاه قابل مشاهده است و علاوه بر این دکمه‌های کم و زیاد کردن حجم صدا و دکمه‌ی اختصاصی دستیار صوتی بیکسبی در لبه‌ی سمت چپ آن قرار داده شده‌اند. صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند خمیده است و از حاشیه‌های بسیار ناچیزی بهره می‌برد. این محصول مجهز به یک سنسور اثر انگشت در بخش پشتی است و در کنار این سنسور، دوربین و فلش ال‌ای‌دی و سنسور سنجش ضربان قلب تعبیه شده‌اند. برند سامسونگ در بخش پشتی گوشی و در پایین آن عبارت «گلکسی اس ۸» درج شده است. همان‌طور که پیش از این در خبرهای مختلف و تصاویر فاش شده‌ از این دستگاه دیده‌‌ایم، پرچم‌دار جدید سامسونگ از دکمه‌های دیجیتال ناوبری بهره خواهد برد. سامسونگ تصمیم گرفته است پس از مدت‌ها دکمه‌ی فیزیکی هوم و دکمه‌های خازنی ناوبری را از گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید خود حذف کند تا بدین‌ طریق امکان کم کردن حاشیه‌ها فراهم شود.

بنا به اعلام سامسونگ، پرچم‌دار جدید این شرکت در تاریخ ۲۹ مارس (نهم فروردین) یعنی پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده طی رویداد Unpacked رسما معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود علاوه بر مدل معمولی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس هم در این رویداد رونمایی شود. هر دو مدل گلکسی اس ۸ از ویژگی‌ها و امکانات یکسانی بهره خواهند برد و فقط مدل پلاس نمایشگری بزرگ‌تر و احتمالا باتری با ظرفیت بالاتری خواهد داشت. جنس بدنه‌ی این دو دستگاه ترکیبی از فلز و شیشه است. بر اساس خبرهایی که تاکنون در مورد این دو گوشی هوشمند منتشر شده، انتظار می‌رود هر دو مدل یادشده به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ یا اکسینوس ۸۸۹۵ مجهز شوند. گفته‌ می‌شود مدل مخصوص بازار آمریکا مثل همیشه از چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ بهره خواهد برد. سیستم‌عامل پیش‌فرض پرچم‌داران جدید سامسونگ اندروید نوقا است که رابط کاربری انحصاری سامسونگ نیز روی آن اعمال شده است. 

گلکسی اس ۸ در رنگ طلایی

سامسونگ همیشه گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس خود را در رنگ‌های مختلفی تولید و روانه‌ی بازارها می‌کند و این رویه در مورد جدیدترین پرچم‌دار این کمپانی یعنی گلکسی اس ۸ نیز صدق می‌کند.

حدودا یک هفته‌ی قبل چندین تصویر با کیفیت پایین از مدل طلایی این گوشی هوشمند فاش شده بود و حالا تصویر جدیدی از این مدل با وضوح بسیار بالا و مناسب در دسترس قرار گرفته است. این عکس جدید توسط افشاگر معروف اخبار فناوری، ایوان‌ بلس در توییتر منتشر شده است. علاوه بر این، ایوان‌ بلس دو تصویر دیگر از مدل مشکی و خاکستری پرچم‌دار جدید سامسونگ هم در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است. البته این عکس‌ها با تصاویر قبلی گلکسی اس ۸ شباهت زیادی دارند؛ ولی این بار رزولوشن عکس‌ها بالاتر است. در زیر می‌توانید این تصاویر جدید را مشاهده کنید. برای مشاهده‌ی این عکس‌ها در ابعاد بزرگ‌تر، بر روی آن‌ها کلیک کنید.

گلکسی اس ۸

لازم به ذکر است که سامسونگ یک اپلیکیشن برای رویداد Unpacked 2017 منتشر کرده است که با استفاده از آن می‌توانید مراسم معرفی گلکسی اس ۸ را به‌طور زنده دنبال کنید. برای دانلود این اپلیکیشن از فروشگاه گوگل‌پلی اینجا کلیک کنید.

تیزر جدید گلکسی اس ۸

تیزر جدیدی از گلکسی اس ۸ توسط سامسونگ منتشر شده که در آن بار دیگر به زمان معرفی این گوشی هوشمند در  ۲۹ مارس اشاره می‌شود. به نظر می‌رسد این غول کره‌ای با انتشار تیزر جدید مورد اشاره قصد دارد ویژگی‌های اصلی و مهم پرچم‌دار جدید خود را به ما یادآوری کند. با توجه به این تیزر می‌توان گفت که گلکسی اس ۸ از سنسور تشخیص عنبیه‌ی بهره خواهد برد.

در پایان این تیزر جدید، یک تصویر کلی از گوشی مورد بحث به نمایش درمی‌آید که در مرکز آن عدد 8 قرار داده شده است. بر خلاف تیزرهای قبلی، این تیزر جدید هنوز در یوتیوب منتشر نشده؛ اما تعدادی از وب‌سایت‌ها و پرتال‌های کره‌ای‌زبان آن را منتشر کرده‌اند تا علاقه‌مندان بتوانند آن را تماشا کنند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات