جزئیات و عکس‌های بیشتری از گلکسی اس 8 فاش شد

پنج‌شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که فقط یک هفته تا معرفی رسمی گوشی‌ گلکسی اس ۸ سامسونگ فاصله داریم، اطلاعات و عکس‌های جدیدی از این دستگاه فاش شده است.
تبلیغات

دقیقا یک هفته تا معرفی رسمی پرچم‌دار جدید کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ باقی مانده است و پس از چند هفته تأخیر، بالاخره شاهد رونمایی از این دستگاه خواهیم بود.

سامسونگ برخلاف سال‌های قبل، گوشی‌ جدیدش از سری گلکسی اس را در کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی نکرد؛ چراکه این کمپانی کره‌ای برای این کار آماده نبود. این کمپانی کره‌ای این بار تصمیم گرفته است تست‌های بیشتر و دقیق‌تری برای بررسی کیفیت پرچم‌دار جدید خود انجام دهد، پروتکل‌های استاندارد این کمپانی ارتقاء یافته است. البته سامسونگ در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال، گلکسی اس ۸ را در پشت درهای بسته برای تعداد محدودی از افراد خاص به نمایش درآورد، اما هیچ عکس یا ویدیویی از این رویداد خصوصی منتشر نشد.  با این حال تا‌کنون اطلاعات زیادی از این گوشی هوشمند فاش شده است که از جمله می‌توان به هدفون‌های AKG، رنگ‌های جدیدتر، دوربین بسیار سریع، فناوری تشخیص چهره برای پرداخت‌های موبایلی و لانچر و آیکون‌های جدید برای اپلیکیشن‌ها اشاره کرد.

گلکسی اس 8

علاوه بر این با توجه به جزئیاتی که توسط Universeice@ به اشتراک گذاشته شده، رزولوشن پرچم‌دار جدید سامسونگ نیز تغییر یافته است. با توجه به این جزئیات می‌توان نتیجه‌گیری کرد که نمایشگر گلکسی اس ۸ سه رزولوشن مختلف ارائه خواهد داد؛ WQHD پلاس (۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل)، فول اچ‌دی پلاس (۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و اچ‌دی پلاس (۱۴۸۰ در ۷۲۰ پیکسل).

همچنین دو تصویر منتشرشده از گلکسی اس ۸ در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو چندان شفاف نیستند.

گلکسی اس ۸

در ادامه خلاصه‌ای از تمامی اطلاعات به‌دست‌آمده از پرچم‌دار جدید سامسونگ را با هم مرور می‌کنیم؛ گلکسی اس ۸ در تاریخ ۲۱ آوریل به بازار عرضه خواهد شد و پیش‌بینی شده است فروش این محصول با سرعت کمی آغاز شود. این گوشی‌ از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره نخواهد برد و در عوض سامسونگ از فناوری تشخیص چهره در این دستگاه بهره گرفته است که گفته می‌شود دقت و سرعت بالاتری نسبت به سنسور اثر انگشت دارد. علاوه بر این اپلیکیشن موزیک گلکسی اس ۸ به‌روزرسانی شده و برند Infinity Display را نیز ارائه می‌دهد. در نهایت پردازنده‌ی در نظر گرفته‌شده برای پرچم‌دار جدید سامسونگ اسنپدراگون ۸۳۵ است.

تا‌کنون بارها شاهد خبرها و شایعات مختلف در مورد گلکسی اس ۸ بوده‌ایم و همان‌طور که اشاره شد، تنها یک هفته‌ی دیگر تا معرفی رسمی این محصول باقی مانده است و باید دید در نهایت کدام یک از ویژگی‌های مورد انتظار برای این دستگاه در مدل نهایی آن ارائه خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات