سامسونگ: پیش فروش گلکسی اس 8 از گلکسی نوت 7 بیشتر خواهد بود

پنج‌شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا سامسونگ انتظار دارد پیش‌فروش گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در مقایسه با گلکسی نوت ۷ بیشتر شود.
تبلیغات

بنا بر گزارش‌های منتشرشده، سامسونگ معتقد است پیش‌فروش گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس فراتر از گلکسی نوت ۷ خواهد بود. بنا بر اطلاعات ارائه‌شده، سامسونگ در نظر دارد نسل جدید گوشی هوشمند خود را پس از رونمایی در ۲۹ مارس، از ۲۱ آوریل راهی بازار کند. اخیرا سامسونگ از برنامه‌های تخفیفی خود برای افرادی که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را ۷ تا ۱۷ آوریل پیش‌خرید می‌کنند، رونمایی کرد. این کمپانی کره‌ای در نظر دارد از ۱۸ آوریل، عرضه‌ی پرچم‌داران خود برای افرادی که این گوشی را پیش‌خرید کرده‌اند، آغاز کند که این تاریخ جلوتر از تاریخ عرضه‌ی عمومی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس است.

سامسونگ همچنین برای برگزاری مراسم متعددی در اقصی نقاط جهان به‌منظور رونمایی از گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس برنامه‌ریزی کرده است که بعد از مراسم رونمایی اصلی در لندن و نیویورک، برگزار خواهد شد. منابع نزدیک نیز معتقدند که سامسونگ شاهد پیش فروش بالاتر گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در مقایسه با گلکسی نوت ۷ خواهد بود. سامسونگ در بازه‌ی زمانی تعیین‌شده برای پیش فروش گلکسی نوت ۷، بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه از این فبلت را پیش فروش کرد؛ ولی به دلیل مشکلات باتری این گوشی ضرری ۶.۲۶ میلیارد دلاری متحمل شد.

سامسونگ در تلاش است با عرضه‌ی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، مشکلات ایجادشده در رابطه با گلکسی نوت ۷ را تا پیش از رونمایی از آیفون ۸ حل کند. گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به ترتیب با نمایشگر خمیده ۵.۷ و ۶.۲ اینچی راهی بازار خواهد شد. همچنین باید به همراه شدن دستیار صوتی هوشمند بیکسبی با گلکسی اس ۸ اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات